رزیتا قبادی؛ سه بار عذرخواهی برای رقص یک بار برای عذرخواهی!

برای برنامه شب یلدا هزینه مزون دادم  تا با پوششی مناسب در مقابل مردم ظاهر شوم. مقنعه ام را با مانتو ست کردم اما چند دقیقه قبل از آغاز برنامه گفتند مقنعه ات را عوض کن.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - رزیتا قبادی که به دلیل صحبت مهمان برنامه شب یلدا در مورد رقص ممنوع الکار شده بود از عذرخواهی اش عذرخواهی کرد!

مجری سابق عصر خانواده در لایو اینستاگرامی گفت در اولین برنامه پس از صحبت رقص در برنامه در اتاق گریم بودم که کاغذی به من دادند و گفتند باید سه بار به خاطر برنامه قبل عذرخواهی کنم. سه باز عذرخواهی کردم اما باز هم مرا ممنوع الکار کردند.

او افزود: از استرس آن برنامه جنجالی حتی مشکل قلبی پیدا کردم. طی این مدت خیلی ناراحت بودم. شب ها تا صبح گریه می کردم و حال مناسبی نداشتم. الان هم حال خوبی ندارم.

بیشتر بخوانید: ماجرای ممنوع التصویری مجری پر حاشیه شبکه دو چه بود؟

رزیتا قبادی مجری عصر خانواده و تعویض مقنعه

قبادی گفت: برای برنامه شب یلدا هزینه مزون دادم تا با پوششی مناسب در مقابل مردم ظاهر شوم. مقنعه ام را با مانتو ست کردم اما چند دقیقه قبل از آغاز برنامه گفتند مقنعه ات را عوض کن. در نهایت مجبور شدم مقنعه صدابردار را سرم کنم که نه مناسب اجرا بود و نه اندازه مناسبی داشت.

قبادی گفت: در روزهای سخت شیوع کرونا هر هفته روزهای شنبه و یکشنبه با هزینه خودم از شیراز به تهران سفر می کردم از ۱۵ نفر کارکنان برنامه حاضر در استودیو ۷ نفر کرونا گرفتند. من هم کرونا گرفتم تا دم مرگ هم رفتم. خانواده ام هم کرونا گرفتند. دو فرزندم هم کرونا گرفتند.

او در پایان گفت: به خاطر آن که آن شب به خاطر کلمه رقص از شما معذرت خواهی کردم از شما معذرت خواهی می کنم من بابت آن معذرت خواهی شرمنده هستم. الانم بابت آن عذرخواهی اجباری از شما معذرت خواهی می کنم.

ببینید: ویدئو/ سیاه و سفید نشان دادن اسکی بازارن دختر در چند درجه

کد خبر : ۷۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان