خصوصیات منحصر به فرد پدران براساس ماه تولدشان

پدران نقش مهم و تاثیرگذاری در تربیت فرزندان دارند به همین دلیل در این مطلب خصوصیات رفتاری و ویژگی های پدران متولد ماه های مختلف بررسی شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ خانواده نقش بسيار مهمي در تربيت فرزندان دارد. پدر و مادر هر کدام جايگاه مخصوص خودشان را در قلب فرزندانشان دارند اما معمولاً پدران، قهرمان دخترانشان و راهنماي پسرشان در زندگي هستند.

در ادامه قصد داريم خصوصيات رفتاري پدران را در ماه هاي مختلف به شما معرفي کنيم و بگوييم که هر کدام چه ويژگي هايي دارند.

فروردين

پدراني که در ماه فروردين متولد شده اند، پدران قدرتمندي هستند؛ مخصوصاً در رابطه با فرزندانشان منبعي از انرژي و هيجان محسوب مي شوند و طبيعت بلند پروازانه دارند. ارزش زندگي را مي دانند و تا جايي که مي توانند به خانواده اهميت مي دهند.

بیشتر بخوانید: خانم ها بخوانند؛ با این رفتارها شوهرتان را فراری می دهید!

ارديبهشت

پدر ارديبهشتي کمي از فرزندانش فاصله دارد. البته که روش خودشان را براي ابراز عشق و نگراني به فرزندشان دارند. آن ها معلمان بسيار خوبي هستند و سعي مي کنند هميشه مسائل اخلاقي را به فرزندانشان بياموزند و حس وفاداري را در آن ها بيدار کنند.

خرداد

پدران خرداد ماهي پدران سرگرم کننده اي هستند. آن ها چراغ زندگي خانواده محسوب مي شوند و جزء باهوش ترين افراد زندگي فرزندشان به حساب مي آيند. آن ها مهارت بالايي در ارتباط برقرار کردن با فرزندانشان دارند و معمولاً با فرزندان و دوستان فرزندانشان ارتباط صميمي برقرار مي کنند.

تير

پدران تير ماهي عاطفي هستند و کمي غريزه مادرانگي هم در آن ها وجود دارد. آن ها خواسته ها و تمايلات فرزندانشان را به خوبي مي شناسند و به آن ها کمک مي کنند که نياز هاي عاطفي و ضروريات زندگي خود را بفهمند. در کنارش کمي بيش از حد معمول وابسته بوده و حس مالکيت نسبت به فرزندانشان دارند.

مرداد

پدران مردادي پدراني نگران اما کاملاً قوي هستند. آن ها قدرت خارق العاده اي دارند که فرزندانشان را تامين کنند و سعي مي کنند در هر مرحله از زندگي روي تصميمات فرزندانشان اثرگذار باشند. بهتر است که اين پدران يک قدم به عقب برگردند و اجازه دارند که فرزندانشان ايده ها و افکار خودشان را به کار بگيرند.

شهريور

پدران شهريوري پدران ايده آل گرايي هستند که سعي مي کنند يک محيط بدون عيب و نقص براي فرزندانشان ايجاد کنند. آن ها بهترين ها را براي فرزندانشان مي خواهند و به دنبال ترسيم آينده فوق العاده براي آن ها مي باشند.

مهر

پدران مهر ماهي دوست دارند در هر مورد از زندگي فرزندشان تعادل ايجاد کنند و فرقي ندارد که اين موضوع در مورد تحصيلات يا سرگرمي و استعداد هاي فرزندانشان باشد. در هر صورت دوست دارند که فرزندشان را به خوبي پرورش بدهند و به بهترين حالت ممکن آن ها را تربيت کنند.

آبان

پدران آباني پدران پرهيجان و صبوري هستند. البته که براي فرزندانشان نگران هستند اما انرژي خوبي براي آن ها مي گذارند. پدران آباني کمي حس مالکيت در مورد فرزندانشان دارند و به شدت از عيب و ايراد فرزندشان دفاع مي کنند که کسي از آن ها ايراد نگيرد.

آذر

پدران آذر ماهي جذاب ترين پدران دنيا هستند. آن ها مي دانند که چگونه فرزندانشان را سرگرم کنند و زندگي آن ها را با انجام کار هاي ماجراجويانه و پر هيجان پر کنند. به نياز هاي فرزندانشان هم توجه مي کنند و به دنبال برقراري تعادل در زندگي آن ها هستند که در اين امر موفق مي شوند.

دي

پدران دي ماهي پدران با تجربه اي بوده که توجه زيادي به بزرگ کردن فرزندشان دارند و بيشتر به دنبال تامين نياز هاي او هستند تا اين که بخواهند زمان زيادي را در کنارش باشند. البته سپري کردن اوقات در کنار فرزندان اهميت بسيار زيادي دارد.

بهمن

پدران ماه بهمن دوست دارند که فاصله مشخصي از زندگي فرزندشان داشته باشند. آن ها به فضاي شخصي فرزندشان به شدت اهميت مي دهند و دوست دارند که به گونه اي آن ها را بزرگ کنند که روي پاي خودشان بايستند و وابسته به ديگران نباشند اما اين رفتارشان گاهي اوقات باعث ايجاد يک فاصله زياد از لحاظ عاطفي بين آن ها و فرزندانشان مي شود.

اسفند

پدران ماه اسفند يکي از بهترين پدران هستند. آن ها به نياز هاي مادي و روحي فرزندانشان به شدت توجه مي کنند و آن ها را از همه خطرات زندگي محفوظ مي دارند. عاشق اين هستند که سپر بلاي فرزندانشان در برابر خطر ها باشند و تلاش هايشان باعث مي شود که يک محيط مثبت و ايده آل را براي فرزندان شان ايجاد کنند.

کد خبر : ۴۶۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان