ماجرای حکم 50 ضربه شلاق برای “بهاره رهنما” چه بود؟

شاید این روزها دیگر بهاره رهنما شکل دیگری بر سر زبان هاست و از آن دوران حاشیه ای دور شده اما چند سال پیش بود که  بعد از شکایت سیروان خسروی به 50 ضربه شلاق محکوم شد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، نزدیک به چهار سال پیش وقتی سیروان خسروی از بهاره رهنما بابت توهین و نشر اکاذیب شکایت کرد این خانم بازیگر به 50 ضربه شلاق محکوم شد.

داستان دعوای سیروان خسروی، خواننده موسیقی پاپ، و بهاره رهنما، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، به دو سال پیش بازمی‌گردد و منجر به شكايت سیروان خسروی از بهاره رهنما شد.

در فروردین ماه سال ۱۳۹۷، سیروان خسروی در یک پست نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد.

نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند.

سپس امیر مهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد.

بهاره رهنما علیه سیروان

پس از هک صفحه امیر مهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد.

او در چند توئیت نسبت به نظر‌های سیروان خسروی، نقد‌های جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود.

در پی شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما مبنی بر نشر اکاذیب، توهین و هتک حرمت، بهاره رهنما به تحمل ۵۰ ضربه شلاق محکوم شد و همین موضوع علت حکم شلاق بهاره رهنما می باشد.

بهاره رهنما در یک لایو در صفحه اینستاگرامش از مردم خواست که اصلا نگرانش نباشند چراکه او دعای خیر 4 میلیون فالوور و مردم ایران که در اینستاگرام حضور ندارند را همواره با خود دارد.

کد خبر : ۱۲۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان