تصاویر/ تیپ پلنگی فرشته حسینی و نوید محمدزاده

لباس پلنگی نوید محمدزاده و فرشته حسینی شایعات رابطه آنها را در فضای مجازی بیشتر پخش کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - به تازگی عکس های مشابهی از نوید محمد زاده و فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر شده است. با توجه به تبریک تولدی که فرشته حسینی گفته بود و حواشی قبلی برخی احتمال سفر مشترک این دو را داده اند.

البته این خبر توسط هیچ کدام از آنها تائید نشده و صرفا لباس یکسان هم نمی تواند دلیلی بر این ماجرا باشد.

این اولین بار نیست که نوید محمد زاده و فرشته حسینی لباسشان را ست می‌کنند.

لباس پلنگی فرشته حسینی

چندی پیش عکسی از فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شد که نشان می‌داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده‌اند. رنگ لباس آنها سفید و سبز بود.

بخوانید: چرا رابطه فرشته حسینی نوید محمدزاده حاشیه ساز شد؟

حالا عکس لباس پلنگی شبیه هم از آنها منتشر شده است. این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌هایی را در مورد آغاز رابطه این دو بازیگر با یکدیگر به وجود آورده است.

ماجرای تبریک تولد جنجالی به نوید محمدزاده

در چند روز گذشته فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد رابطه این دو بازیگر آغاز کرده است.

عکس جدید فرشته حسینی

او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمیداند! تولدت مبارک»

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند.

مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید.

در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.

کد خبر : ۱۵۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان