تست روانشناسی کلید چطور انجام می شود؟

اگر در تست روانشناسی کلید کلاسیک را انتخاب کرده اید، یعنی شما منطقی و پر از حس خوب هستید اما بیرون رفتن از منطقه راحتی خود بسیار دشوار است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - ضمیر ناخودآگاه ما یک چیز شگفت انگیز است. این رایانه شخصی ماست که دانش بی نهایت در مورد ما دارد و در آن ذخیره شده است. برای به دست آوردن اطلاعاتی کلی از آن تست روانشناسی کلید می تواند کمک کننده باشد.

( می‌توانید برای دریافت فایل pdf تست روانشناسی کلید کلیک کنید یا ادامه مطلب را بخوانید)

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، دکتر ابیگل برنر از موسسه «روانشناسی امروز» می گوید« ضمیر ناخودآگاه به عنوان منبع خلاقیت ، شهود ، الهام ، شناخت درونی ، ارتباط متقابل و روشن بینی معنوی شناخته می شود.»

به گفته او تیم تحقیقاتی آنها در آزمون رواشناسی کلید را روی یک فرد تست کرده اند و نتایج کاملا دقیق بود.

در اینجا آزمون توضیح داده شده تا ببینیم آیا در مورد شما نیز همین مورد صدق می کند یا خیر.

هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد ، به سادگی کلیدی را انتخاب کنید که برای شما جالب است. برای دیدن نتایج ، ادامه مطلب را بخوانید:

تست روانشناسی کلید

بخوانید: کارما یعنی چه، کجا کار می کند و آیا قانون کارما در عشق وجود دارد؟

کلید یک

به نظر می رسد که شما رایج ترین و ساده ترین کلید را بدون هیچ گونه تزئیناتی انتخاب کرده اید. این انتخاب حرف های زیادی در مورد شما دارد. این کلید علی رغم شکل ساده آن ، معمولاً در گشودن درها در زندگی بسیار موثر است. شما مصمم ، تحلیلی و بسیار منطقی هستید.

کلید دو

شما این کلید قابل اعتماد را انتخاب کرده اید که می تواند درهای یک قلعه جادویی را باز کند. این بدان معناست که شما فردی کاریزماتیک ، قوی و مبتکر هستید.

کلید سه

شما کلیدی با شکلی کمیاب را انتخاب کرده اید. این بدان معناست که شما اعتماد به نفس زیادی دارید و همیشه به خود اعتقاد دارید. ، در غیر این صورت ، چرا همه اینها را به خطر می اندازید و عجیب ترین کلید را انتخاب می کنید؟

تست روانشناسی کلید

بیشتر بخوانید: کودکان ایندیگو در روانشناسی معنی دارد؟

کلید چهار

شما کلیدی را انتخاب کرده اید که شبیه شبدر چهار برگ است. متوجه نشده اید؟ این بدان معناست که شما فردی شاد ، راحت و خوش بین هستید و همیشه به سمت روشن فکر می کنید.

کلید پنج

شما کلیدی با جزئیات زیاد و پیچیده تزئینی را انتخاب کرده اید ، همان چیزی که در افسانه ها و تخیلات سراغ داریم.

کلید شش

شما کلید کلاسیک را انتخاب کرده اید. این بدان معناست که شما منطقی و پر از حس خوب هستید. شما دارای قدرت تمرکز زیادی هستید، اما بیرون رفتن از منطقه راحتی خود بسیار دشوار است.

ترجمه: وقت صبح

منبع: دِووت

می توانید زیر این پست شماره کلید مورد نظر خود را بگویید تا ببینیم مخاطبان وقت صبح چه تیپ شخصیتی دارند!

کد خبر : ۹۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان