بیوگرافی دنیا مدنی و رویا تیموریان مهمانان امشب دورهمی

دنیا مدنی رویا تیموریان  امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی هستند. بازپخش برنامه «دورهمی» ساعت ساعت ٦، ١١ صبح و ١۷ است.

asdasd
مدت مطالعه :

دنیا مدنی رویا تیموریان امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی هستند. بازپخش برنامه «دورهمی» ساعت ساعت ٦، ١١ صبح و ١۷ است.

بخوانید: دورهمی مجید صالحی

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم "من حجازی هستم" شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

ببینید: ویدئو/ دورهمی بهرنگ علوی؛ پایان باز احساس خوشبختی!

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

کد خبر : ۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان