“بهنوش بختیاری” زبان سرخ خود را نگه نداشت/ عکس

بهنوش بختیاری با انتشار استوری نسبت به سخنان نماینده مجلس درباره جلوگیری از نگهداری حیوانات خانگی واکنش نشان داد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، بهنوش بختیاری بازیگر جنجالی و پرحاشیه سکوت نکرد و با انتشار استوری نسبت به سخنان نماینده مجلس درباره طرح جدید مجلس برای جلوگیری از نگهداری حیوانات خانگی واکنش نشان داد.

"بهنوش بختیاری" زبان سرخ خود را نگه نداشت

ماجرای درگیری تتلو و بهنشو بختیاری

ماجرا از اینجا شروع شد که تعداد فالوورهای بهنوش بخیتاری از پیج امیر تتلو پیشی گرفت و تتلو در متنی گفته بود که برخی هنرمندان اقدام به خرید فالوور می کنند اما اسمی از هنرمندی نبرده بود.

بهنوش بختیاری در متنی اینگونه پاسخ دادند:

سلام دوستانم..من نمیدونم آیا نیروی حسادت انقدر میتونه قوی باشه که حتی کسی رو که یک عمر برای این مردم خالصانه کار کرده وخنده به لبشان آورده رو هم میشه با تهمت و بی ادبی و تخریب چهره او پیش مردمش از چشم انداخت.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تیر "بهنوش بختیاری" برای خوشگلی هم به خطا رفت/ عکس

اونم از طرف کسانی که با خوش قلبی تمام ازشون حمایت کردم..نمیدونم آیا میشه محبت و عشق مردم روستاها رو که حتی موبایلم ندارند رو خرید.

اما اگه خدا بخواد به تو عزت میده..درست مثل خدابیامرز مرتضی پاشایی که متاسفانه بعضی ها به اوو جایگاهش هم حسادت کردن..دو روزه دارم توهین میشنوم و نمیدونم گناهم چیه.

آدم به خاطر به ثمر رسیدن تلاش و موفقیتش در ایران تنبیه میشه..اون بیرون نزدیک هشتاد میلیون نفر انسان هست که این فضا در برابرش هیچ است و من افتخارم اینه که دورترین روستاهای این کشور رو دیدم و مردمش منو روی سر گذاشتن.

کد خبر : ۵۹۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان