چگونه به هتل استقلال تهران برویم؟

ممکن است برای کار یا تفریح قصد سفر به تهران را داشته باشید، پس حتما به این فکر می‌افتید که در کجا اقامت کنید؛ ما راهنماییتان می‌کنیم.

asdasd
مدت مطالعه :

تابه‌امروز هتل‌های زیادی در پایتخت ساخته شده که هرکدام از آن‌ها امکانات مختلفی را دراختیار مسافران قرار می‌دهند. هتل پارسیان استقلال یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ساخته شده در تهران است که در موقعیت مکانی عالی قرار دارد.

اگر می‎خواهید با این هتل آشنا شوید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

هتل پارسیان استقلال

استقلال یکی از هتل‌های تهران است که سال 1341 افتتاح شد. همچنین این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود.

هتل استقلال در زمینی به مساحت 70هزار مترمربع با نام رویال هیلتون تاسیس شد و امروزه جزئی از گروه‌ هتلداری پارسیان است.

این هتل درفاصله کمی از خیابان معروف ولیعصر واقع شده و از آن می‌توانید در مدت زمان کمی به مهم‌ترین مکان‌های شهر تهران بروید.

هتل مجلل استقلال کادری مجرب و دوره دیده دارد که اقامتی خاطره‌انگیز را برایتان به‌‌ارمغان خواهند آورد. این مجموعه شامل دو برج 30 طبقه می‌شود که کنار هم قرار گرفته‌اند و درمجموع 550 اتاق دارند.

حدود 1100 نفر از گردشگران می‌توانند همزمان در این هتل مجلل اقامت داشته باشند. این هتل پنج ستاره بوده و امکانات فوق‌العاده‌ای دراختیار شما قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهید سفری لوکس را به پایتخت تجربه کنید، حتما این مجموعه را برای اقامت خود برگزینید. هتل پارسیان استقلال، سال 1379 بازسازی شد تا سطح امکانات آن افزایش یابد.

در مورد هتل استقلال تهران بدانید.

از اتاق‌های این هتل پنج ستاره می‌توانید نمایی از کوه و فضای سبز هتل را مشاهده کنید. بسیاری از مهمانان این هتل، نقاط قوت آن را صبحانه فوق‌العاده و سرو غذاهای خوشمزه می‌دانند و می‌گویند صبحانه هتل لوکس استقلال کم‌نظیر بوده و در کم‌ترین هتلی می‌توان مانند آن را دید.

امکانات

همان‌طورکه گفته شد، هتل استقلال یکی از لوکس‌ترین هتلهای تهران محسوب می‌شود که امکانات فوق‌العاده‌ای در آن گنجانده شده است.

در واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی ازجمله دراور، صبحانه رایگان، روم سرویس، مبل، آباژور، آب‌معدنی رایگان، کمد، تلفن، چای‌ساز، آویز لباس، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار (با هزینه)، اینترنت رایگان، صندوق امانات، تلویزیون، حمام (دوش یا وان)، میز تحریر، دمپایی، لوازم بهداشتی و… وجود دارد.

بخش‌هایی از هتل به رستوران، لابی، مجموعه ورزشی، فروشگاه، مرکز خرید، نمازخانه، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی، آرایشگاه، پارکینگ، تالار، سالن اجتماعات، فضای سبز و… اختصاص داده شده است.

رز، رستوران اصلی این هتل به‌شمار می‌رود که با 70 نفر ظرفیت آماده پذیرایی از مهمانان خواهد بود. البته هتل لوکس استقلال 11 رستوران دیگر هم دارد که در آن‌ها انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، گیاهی، دریایی و فست‌فود سرو می‌شود و شما می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.

با رفتن به لابی هتل می‌توانید به خدمات باربری، سالن ماساژ، دستگاه‌های فتوکپی، پرینتر، فکس و واکس کفش، آرایشگاه، صرافی، خودپرداز، تاکسی سرویس، محل رزرو تور و ترانسفر، مبل، اینترنت رایگان، روزنامه، خشک‌شویی، کافی‌نت و… دسترسی داشته باشید.

خدمات

مجموعه ورزشی این هتل شامل زمین تنیس، باشگاه بدنسازی و سالن ورزشی می‌شود.

شما با رفتن به این مرکز می‌توانید انواع ورزش‌ها ازقبیل تنیس، فوتبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال و… را انجام دهید. این ویژگی باعث شده نیازی نباشد که مهمانان هتل برای انجام ورزش‌های مختلف، هتل را ترک کنند.

نمای داخلی هتل را ببینید.

هتل پارسیان استقلال یک مجموعه آبی هم دارد که با رفتن به آن می‌توانید در استخر، سونا و جکوزی تنی به آب بزنید.

البته مهمانان برای استفاده از این مجموعه طبق تعرفه هتل هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند. این هتل پارکینگی با ظرفیت 150 خودرو دارد و مهمانان می‌توانند خودروهای خود را در آن پارک کنند.

این هتل مجلل یک تالار لوکس هم دارد که آماده برگزاری مراسمات شما به بهترین شکل است. اگر سفر کاری به پایتخت دارید، پیشنهاد می‌کنیم جلسات و کنفرانس‌های خود را در سالن کنفرانس استقلال برگزار کنید.

این سالن 850 نفر ظرفیت داشته و امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیار شما قرار می‌دهد. همچنین بیزینس روم این هتل برای برگزاری جلسات کاری ساخته شده و 20 نفر ظرفیت دارد.

فضای سبز هتل پارسیان استقلال این اجازه را به شما می‌دهد تا در آن قدم زده و هوای پاک تنفس کنید. در این محوطه تعدادی وسایل بازی وجود دارد که می‌توانید در آن ورزش‌های صبحگاهی را انجام دهید.

موقعیت مکانی

این هتل در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده و از آن می‌توانید به مراکز مهم و گردشگری پایتخت بروید. این مورد، علاوه‌بر امکاناتی فوق‌العاده، هتل استقلال را از دیگر هتلهای تهران متمایز کرده است. برای رفتن به این هتل باید به نشانی تهران، تقاطع بزرگراه شهيد چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی بروید.

همان‌طورکه گفته شد، هتل لوکس استقلال یکی از بهترین هتل‌های پایتخت است و مسافران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند، به‌همین‌منظور ما در این مطلب این هتل را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه اقامت در این هتل مجلل را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم که نظراتتان را درباره آن با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید تا افراد با اطمینان خاطر بیشتری هتل پنج ستاره استقلال را رزرو کنند.

کد خبر : ۴۴۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان