عکس/ طغیان بزرگ بازیکنان پرسپولیس علیه رضا درویش

ستاره های تیم پرسپولیس در اقدامی جنجالی با انتشار یادداشتی مشترک در فضای مجازی از مدیریت این باشگاه شکایت کرده اند.

عکس/ طغیان بزرگ بازیکنان پرسپولیس علیه رضا درویش
کد خبر : ۲۰۵۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- به نظر می رسد صدرنشینی در لیگ برتر و کسر ۴ امتیاز حساس از تیم سپاهان هم شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس را راضی نکرده است.

چرا که در ساعات گذشته اغلب بازیکنان پرسپولیس با انتشار یادداشتی مشترک در فضای مجازی از مدیریت باشگاه به شدت انتقاد کرده اند.

ستاره ‌های مشهور سرخ پوشان در این متن گلایه آمیز نوشته اند:

گله ای داریم از مدیران باشگاه بابت بی توجهی به مشکلات اعضای تیم که با بدعهدی های مکرر باعث ایجاد فضای بی اعتمادی بین تیم و باشگاه شده اند که این موضوع به همه ارکان باشگاه ضربه خواهد زد.

پرسپولیس که در چند روز آینده در یک دیدار مهم باید به مصاف النصر عربستان برود حالا با چالشی پیچیده و دردسر ساز از سوی ستاره ‌های خودش مواجه شده است.

عکس/ طغیان بزرگ بازیکنان پرسپولیس علیه رضا درویش

بخوانید: عکس/ طعنه جنجالی مهرزاد معدنچی به ماجرای نصب ایتا و بله توسط رونالدو

هتل محل اقامت رونالدو مشخص شد

به گزارش وقت صبح به نقل از رکنا، تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و بر اساس برنامه اعلام شده، ۲۸ شهریور، اولین بازی شاگردان گل محمدی در ورزشگاه آزادی مقابل یاران کریستیانو رونالدو و سادیو مانه برگزار می شود.

کاروان تیم فوتبال النصر برای شرکت در این دیدار یکشنبه شب ۲۶ شهریور با جت اختصاصی به ایران می‌آید و از طریق فرودگاه مهرآباد مستقیما راهی هتل اسپیناس پالاس خواهد شد.

اولین بازی پرسپولیس روز ۲۸ شهریور برابر النصر عربستان خواهد بود و سپس قرمزها ۱۱ مهر در دوحه به مصاف قهرمان لیگ ستارگان قطر، الدوحیل خواهند رفت تا در دو بازی نخست برابر مدعیان اصلی صعود به مرحله بعدی قرار بگیرند. هفته سوم نیز شاگردان یحیی گل‌محمدی در تهران میزبان استقلال دوشنبه خواهند بود.

۰
ارسال نظر