عکس/ طغیان جواد کاظمیان برای حضور رونالدو، نیمار و بنزما در ایران

جواد کاظمیان ستاره پیشین تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری جنجالی در صفحه شخصی اش به حضور رونالدو و نیمار در ایران واکنش عجیبی نشان داده است.

عکس/ طغیان جواد کاظمیان برای حضور رونالدو، نیمار و بنزما در ایران
کد خبر : ۲۰۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- ساعات گذشته قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در حالی برگزار شد که نتیجه‌اش باعث غافلگیری طرفداران فوتبال شد.

چرا که با این قرعه کشی صورت گرفته در لیگ قهرمانان نیمار، بنزما و رونالدو باید برای بازی با نساجی، الاتحاد و پرسپولیس به ایران بیایند.

البته اعلام این خبر و حضور ستارگان مشهور فوتبال دنیا در ایران واکنش ‌های متفاوتی را از سوی اغلب پیشکسوتان فوتبال در پی داشته است.

عکس/ طغیان جواد کاظمیان برای حضور رونالدو، نیمار و بنزما در ایران در همین خصوص حالا جواد کاظمیان ستاره پیشین سرخ پوشان با نوشتن یادداشتی جنجالی در صفحه شخصی اش واکنش عجیبی به این موضوع نشان داده است.

این پیشکسوت پرحاشیه در این رابطه با زبانی طعنه آمیز و تند نوشته است: رونالدو بنزما نیمار بیان ایران گوشی‌های آیفون ۱۴ شون آنتن نمیده! دایرکت بدین ۱۳ بیارن! ۱۳ هم بیارن وی پی ان باید تهیه کنن!

بخوانید: عکس/ تصویری زیرخاکی که جواد کاظمیان از شب سیاه بازی ایران و بحرین منتشر کرد

مهمان ویژه و خاص رونالدو در ریاض

به گزارش وقت صبح، زمستان سال گذشته بود که کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال در اقدامی باورنکردنی و جنجالی راهی باشگاه النصر در لیگ عربستان شد.

اما این انتقال پر سر و صدا انتقاد های زیادی برای رونالدو و تصمیم عجیب اش به همراه داشت.

حتی طرفداران پر و پا قرص ستاره فوتبال پرتغال هم از او خشمگین شده و او را بابت رفتن به فوتبال عربستان سرزنش کردند.

با این وجود و پس از گذشت ماه ‌ها اکنون این ستاره ۳۸ ساله محبوب یکی از مهره ‌های اصلی این باشگاه است که مدیران النصر حساب ویژه ای روی او باز کرده اند.

در همین راستا حالا انتشار استوری بامزه ای از سوی جورجینا نامزد مشهور رونالدو در صفحه اینستاگرام اش توجه هواداران کریس را جلب کرده است.

این مدلینگ پرحاشیه در تصویری نشان داده که فرزندان کوچک رونالدو هم در اقدامی جالب به عنوان مهمان ویژه برای تشویق پدرشان به ورزشگاه ریاض رفته اند.

۰
ارسال نظر