فیلم سینمایی نگهبان شب درباره چیست؟

تیم تولید فیلم نگهبان شب به جای خلاصه داستان این متن را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند: پیرمرد پرسید: چرا دختر عمویت را نگرفتی؟

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، نگهبان شب، داستان زندگی پسری ساده‌دل به نام رسول است که برای نگهبانی در شیفت شب یک ساختمان استخدام می‌شود.

او کم کم در می‌یابد که ماجرا‌هایی پشت این ساختمان نهفته است و بهنام، پیمان‌کار ساختمان، به دنبال لاپوشانی نواقص و شانه خالی‌کردن از زیربار مسئولیت‌هاست.

نگهبان شب

در این میان، فرصتی برای رسول مهیا می‌شود تا بر سر دوراهی مادیات و خط قرمز‌های اخلاقیش، مسیری را انتخاب کند. رسول به جای قبول پیشنهاد رشوه و همکاری با بهنام، انتخاب می‌کند تا برای ادامه زندگی و خوشبختی همسرش، زمین آبا و اجدادیش را بفروشد، ولی زیربار رفتار‌های غیر اخلاقی نرود.

تیم تولید فیلم نگهبان شب به جای خلاصه داستان این متن را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند: پیرمرد پرسید: چرا دختر عمویت را نگرفتی؟ مگر نشان کرده هم نبودید؟

فیلم سینمایی نگهبان شب

جوان سر به زیر انداخت و زیر لب پاسخ داد: آقا پسرعموهام گفتند سهمم از زمین پدری را بزنم به اسم‌شون. پیرمرد متعجب: خب می‌زدی، مگه نگفتی آب نداره؟

جوان آرام سرش را بالا آورد، توی چشم‌های خسته پیرمرد نگاه کرد و گفت: آقا ما رفته بودیم زن بگیریم نرفته بودیم که معامله کنیم…

تورج الوند، لاله مرزبان، علی‌اکبر اصانلو، محسن کیایی، ویشکا آسایش و با حضور افتخاری کیومرث پوراحمد، جمع بازیگران فیلم نگهبان شب هستند.

 

۰
ارسال نظر