مبلغ طرح یسنا خرداد ۱۴۰۳ کی واریز میشود؟

سال گذشته مبلغ طرح یسنا واریز شد اما برای واریزی امسال باید منتظر تصمیمات بودجه ماند. احتمالا این مساله در همین ماه خرداد مشخص شود.

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، پیشتر مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت برای تداوم اجرای این طرح در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و اقلام و مبلغ موردنظر پیش‌بینی و پیشنهادات به سازمان برنامه و ستاد ملی جمعیت ارائه شده که مورد تایید قرار گرفته است.

به گفته او طبیعتا باتوجه به اینکه معمولا تخصیص اعتبارات دستگاه‌ها در اردیبهشت انجام می‌شود، باید بررسی شود که میزان تخصیص منابع برای این ماده چقدر است تا بتوان میزان مبلغ سبد و جمعیت تحت پوشش را پیش‌بینی کرد.

گفتنی است در فروردین ماه سال 1403  مبلغ ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح یسنا و از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوارِ دارای مادران باردار یا فرزند شیرخوار زیر ۲ سال در دهک یک تا سه درآمدی، واریز شد.

بیشتر بخوانید: یارانه طرح یسنا 3 میلیون تومانی به چه کسانی می رسد؟

گفتنی است از دی‌ماه سال ۱۴۰۲ طرح «یسنا» به اجرا درآمد.

مادران سه دهک اول درآمدی برای اطلاع از اینکه مشمول طرح هستند یا نه می‌توانند با ورود به برنامه کاربردی «شما» مراجعه کنند و پس از واردکردن کد ملی سرپرست خانوار از وضعیت خود مطلع شوند.

واریز یارانه کالابرگ خرداد 1403 به کجا رسید؟

۳
ارسال نظر