بریتنی اسپیرز تلاش کرد سام اصغری را بکشد!!

رفتار عجیب و غریب بریتنی اسپیرز باعث شده بود سام اصغری نگران جانش شود!

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-رفتار بریتنی اسپیرز باعث شده بود سام اصغری، شوهر سابقش، از زندگی با این خانم خواننده بترسد!!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، سام اصغری بدترین شرایط زندگی با بریتنی اسپیرز را پس از پیروزی خانم خواننده در دادگاه مقابل پدرش تجربه کرد. این دادگاه درباره پس گرفتن حق مدیریت اموالش از پدرش بود. 

بریتنی اسپیرز بعد از 13 سال توانست حق مدیریت اموالش را پس بگیرد. با این حال رفتار خانم خواننده بعد از پیروزی در این دادگاه در سال 2021 از همیشه عجیبت‌تر شد.

در آن زمان بریتنی اسپیرز و سام اصغری هنوز تصمیم به طلاق نگرفته بودند. به گفته یک منبع نزدیک به این زوج، بریتنی اسپیرز در زمان عصبانیتش حتی تلاش کرد آقای بازیگر و مدل ایرانی را بکشد! 

این منبع اعتراف کرد: «متأسفانه وقتی بریتنی برنده دادگاه شد این سام اصغری بود که مجبور بود بدترین رفتارهای خانم خواننده را تحمل کند.» 

یکی از رفتارهای عجیب و خطرناک بریتنی اسپیرز بود که باعث شد سام اصغری پس از گذشت تنها 14 ماه از ازدواجش در سال 2023 درخواست طلاق بدهد. 

بریتنی اسپیرز در طی یک دعوای شدید همسر سابقش را با یک تبر دنبال کرد. سام اصغری همیشه در دعواها تلاش بر آرام کردن این خانم خواننده داشت با این حال وجود در این دعوا از ترس جانش خانه مشترکشان در لس آنجلس را ترک کرد. 

این حادثه زمانی رخ داد که بریتنی اسپیرز دارویی‌هایی که برای سلامت روان خود مصرف می‌کرد را کنار گذاشته بود. 

منبع: www.thenews.com.pk

۰
ارسال نظر