ویدئو/ رقص ناصر علیزاده کشتی گیر مازنی بعد از قهرمانی

رقص ناصر علیزاده کشتی گیر که بعد از گرفتن مدال طلا حسابی ذوق داشت در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که در ادامه می بینید.

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، ناصر علیزاده، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده سه مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی، در ادامه رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، در دیدار فینال مقابل نورسلطان تورسینوف، کشتی‌گیر کهنه‌کار قزاق و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا، روی تشک رفت و در پایان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

ناصر علیزاده متولد ۲۹ آذر ۱۳۷۷ در چمستان  کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی است که نخستین بار در پاییز ۱۳۹۹ توسط محمد بنا به عنوان پدیدهٔ کشتی لیگ برتر ایران به تیم ملی دعوت شد.

از افتخارات وی می‌توان به کسب سه مدال طلا مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۲۱، مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۲۲ و مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۲۳ و مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اشاره کرد.

ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت.

وی در کشتی بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۰ بر ۴ از سد رستم آساکالوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

علیزاده در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک مقابل اتابیک عزیزوف از قرقیزستان به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

 

۰
ارسال نظر