ویدیو/ ژست فرانسوی همسر سپهر حیدری در امارات سوژه کاربران شد

انتشار ویدیویی از ژست فرانسوی آرام جوینده، همسر سپهر حیدری در شبکه های اجتماعی بار دیگر سوژه کاربران شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- آرام جوینده، همسر سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس که در حوزه مد و زیبایی به عنوان یک اینفلوئنسر فعالیت می کند، بیشتر تولید محتوایش را به این حوزه اختصاص داده است.

این تولید محتوای متفاوت بعضی اوقات منجر به جنجال هایی هم برای او شده است. مثلا چند وقت قبل ویدیویی از آرام جوینده در لباس سریال بازی مرکب توجه کاربران را جلب کرده بود و برخی به انتقاد از او پرداخته بودند.

در این ویدیو تازه نیز همسر سپهر حیدری در مقابل شیشه یک فروشگاه اماراتی ایستاده است و با استفاده از پوشش خاص خود توانسته ژستی فرانسوی بگیرد.

او این ویدیو را با یک آهنگ فرانسوی تکمیل کرده است. بررسی ها هم نشان داده که این ویدیو مربوط به هفته های قبل است.

بخوانید: استایل مدلینگی "همسر سپهر حیدری" با ژست جدید/ عکس

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در اصفهان به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی در مکانیک و کارشناسی ارشد در تربیت بدنی می باشد.

او می گوید: در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

در واقع ازدواج من با عشق در یک نگاه شروع شده و بعد از آن سعی کردم به وی و خانواده اش نزدیک شوم و بعد از آشنایی و رفت و آمد و درخواست ازدواج به پدرش آنها نیز قبول کردند و ما در نهایت در سال ۹۳ با هم ازدواج کردیم. همسرم و دو پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.

کد خبر : ۱۱۴۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان