ویدیو/ خودنمایی همسر علیرضا نیکبخت با خودروی لاکچری

همسر علی رضا نیکبخت واحدی با انتشار فیلمی عاشقانه در ماشین لوکس همسرش بار دیگر زندگی لاکچری خود را به رخ کاربران کشید.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - مونا نیکبخت که بعد از ازدواج با علی رضا نیکبخت واحدی همیشه در مرکز حاشیه بوده است، این روزها به یک پای ثابت جنجال در فضای مجازی تبدیل شده است.

او که علاقه خاصی به فیلم گرفتن از فضای داخل ماشین دارد اغلب با منتشر کردن فیلم هایی عاشقانه از خودش و نیکبخت در ماشین چند میلیاردی همسرش باعث سوژه مخاطببن می شود.

اخیرا هم، همسر نیکبخت فیلمی از لحظات عاشقانه خودش و همسرش در تویوتا لندکروزر گران قیمتشان، در صفحه شخصی اش برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

این ویدیو حالا با واکنش منفی کاربران روبه رو و متهم به خودنمایی شده است.

بخوانید: عکس/ هدف حمله علیرضا نیکبخت با استوری های جنجالی کیست؟!

بیوگرافی علی رضا نیکبخت واحدی

نیکبخت واحدی مدلینگ ایرانی در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است. یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که به آن نرسید.

او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد.وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید.

به مطالعه علاقه ای ندارد و عاشق سینما و بازیگری است با مصطفی راد، جواد رضویان، مهران غفوریان و مجید صالحی رابطه دوستانه و نزدیکی و رفت و آمد دارد.

آشنایی او با دختری در فیسبوک باعث شد که برای اولین بار ازدواج کند. اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد. او می گوید: در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد، چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

همچنین او در یک رابطه عاشقانه با دختری که ۱۲ سال از خودش بزرگتر بود ۶ ساله بدون ازدواج زندگی کرد، اما دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

علیرضا نیکبخت به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده، و زندگی پر زرق و برقی را با همسرش آغاز کرده است.

کد خبر : ۹۲۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان