ویدیو/ بلایی که فوتبال در 40 سالگی بر سر علیرضا نیکبخت آورد!

علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوت جنجالی فوتبال با منتشر کردن یک ویدئوی عجیب در اینستاگرام اش فوتبال اش را به رخ منتقدان اش کشیده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- علیرضا واحدی نیکبخت در دنیای حرفه ای فوتبال با شماره پیراهن ۲۲ استقلال در حافظه اغلب طرفداران فوتبال ایران ثبت شده است.

اما یک موضوع قابل بحث دیگری که ستاره سابق تیم ملی را بیش از پیش در نزد اهالی فوتبال مطرح کرد انتقال عجیب و پر سر و صدای او بعد از ۸ سال بازی در استقلال به باشگاه پرسپولیس بود.

هرچند تا به امروز هرگز دلایل واقعی انتقال علیرضا نیکبخت به تیم همیشه رقیب آبی پوشان شفاف سازی نشده است.

در همین راستا حالا این پیشکسوت پرحاشیه فوتبال ویدئوی عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده و فوتبال اش را به رخ منتقدان اش کشیده است.

او در این استوری با فیلم گرفتن از پاهای خونین اش به این نکته اشاره کرده که او در دوران بازنشستگی و در ۴۰ سالگی اش همچنان فوتبال را حرفه ای بازی می کند.

بخوانید: عکس/ افشاگری جنجالی مجری اخراجی تلویزیون در مورد بخشی از هنرمندان

تجربه شوکه کننده علیرضا نیکبخت از نوشتن وصیت نامه

به گزارش وقت صبح، به باور اغلب اهالی فوتبال علیرضا نیکبخت همچنان به مانند دوران بازیگری اش در زمین فوتبال، یکی از پرحاشیه ترین پیشکسوتان فوتبال کشور است.

البته ستاره سابق استقلال و پرسپولیس برخلاف پیشتر این روزها در فضای مجازی و به عنوان یک بلاگر ورزشی در حال فعالیت کردن است.

در همین رابطه این پیشکسوت فوتبال به تازگی یادداشتی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که تلویحا به مرگ و نوشتن وصیت نامه اشاره کرده است.

او در این استوری معنادار به این موضوع اشاره کرده که تا وقتی زنده هستید از زندگی کردن لذت ببرید. با این وجود نوشتن این مطلب مبهم و کنایه آمیز از سوی نیکبخت برخی از مخاطبین او را شوکه و نگران کرده است.

اما به نظر گروهی دیگر از کاربران موضوع این پیام آنقدر هم جدی نیست و چیزی جز یک استوری و تولید محتوای متفاوت مجازی نمی باشد.

کد خبر : ۱۵۷۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان