ویدئو/ هالک ایرانی پس از آبروریزی از رو نرفت!

سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی برای پیش دیدار با مارتین فورد به دوبی رفته است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، پس از دیدار چهره به چهره او و فورد که با تحقیر غریبی همراه بود، حالا او پا به مکانی عمومی در دوبی گذاشته است.

در این ویدئو مشاهده می‌شود او با چه ژستی در حال راه رفتن میان مردم است.

سجاد غریبی: برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم

سجاد غریبی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم؛ من همیشه مدافع اهل بیت (ع) و کشورم خواهم ماند.

برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.

غریبی در خصوص سابقه ورزشی خود گفت: ۹ سال است پاورلیفتینگ را انجام می‌دهم؛ سال ۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد.

سال ۹۳ قصد داشتم وارد مسابقات مردان آهنین بشوم که متأسفانه صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران با مسابقات مردان آهنین خداحافظی کرده است و هیچ چهره‌ای از مردان آهنین نمایش نمی‌دهد.

وی در پایان عنوان کرد: من زمان حجمم تا ۱۸۰ کیلو افزایش وزن داشتم منتهی به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبد می‌آید وزنم را به ۱۵۵ کاهش دادم.

سجاد ۲۴ساله متولد اهواز و بزرگ شده بوشهر است.

کد خبر : ۷۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان