ویدئو/ مسافری که با غفلت راننده پژو ۴۰۵ را می‌دزدد!

یک مسافر از غفلت راننده سواستفاده کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، پس از این که راننده برای استراحت در یک اقمتگاه توقف کرد، خود و مسافران از خودرو خارج شدند، اما او بدون قفل کردن در، سوییچ را در ماشین گذاشت.

یکی از مسافران با دیدن سوییچ روی ماشین پشت فرمان نشسته و خودرو را به سرقت برد.

پایان تولید خودرو پژو ۴۰۵ جی ال ایکس بنزینی

مراسم پایان تولید خودرو پژو ۴۰۵ جی ال ایکس بنزینی با هدف اجرای استانداردهای زیست محیطی کشور در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، این مراسم روز ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۹ با حضور معاون مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت و قائم مقام و معاون اجرایی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم امیر جعفرپور معاون مدیرکل دفتر خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت، در مصاحبه با خبرنگاران، ارتقاء استاندارد پژو ۴۰۵ از یورو ۲ به یورو۴ در طی ۲۷ سال تولید پژو ۴۰۵ در گروه صنعتی ایران خودرو را نشانه‌ای از بهبود مستمر این خودرو دانست و گفت:

ارتقاء از استاندارد یورو۴ به یورو۵ و از سوی دیگر الزام رعایت استانداردهای ۸۵گانه ملی، که به خودروسازها ابلاغ شده، هزینه‌های تمام شده محصول را بالا می‌برد و این امر باعث شده تولید اینگونه خودروها صرفه اقتصادی نداشته باشد. تولید نزدیک به سه دهه پژو ۴۰۵ و لزوم ارتقاء سطح کیفی آن و از سوی دیگر توجه گروه صنعتی ایران خودرو به مسایل زیست محیطی و تولید محصولات کم مصرف باعث توقف تولید این محصول شده است.

جعفرپور افزود؛ داخلی‌سازی ۵۰درصدی خودروهای تولیدی در گروه صنعتی ایران خودرو طی سه سال گذشته به بیش از ۹۰درصد در حال حاضر رسیده است که این مهم برای محصول جدید K۱۳۲ به ۵/۹۲ درصد می‌رسد و بزودی با همکاری شرکت‌های دانش بنیان قطعات باقی مانده هم داخلی‌سازی خواهند شد و نهایتا تا سال ۱۴۰۰ جشن خودکفایی در صنعت خودروسازی را خواهیم گرفت.

کد خبر : ۸۳۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان