ویدئو/ عکس العمل پدر ریحانه پارسا به جنجال های اینستاگرامی

ریحانه پارسا در فیلم جدید که از خود منتشر کرد درباره واکنش پدرش به اقدامات اخیر وی در اینستاگرام و مهاجرتش پرده برداری کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

در این ویدیو اعتراف ریحانه پارسا درباره واکنش پدرش به اقدامات اخیر وی در اینستاگرام و مهاجرتش را ببینید.

بخوانید : ایندیگو ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا یکی از ستاره های نوظهور تلویزیون کشورمان است. ریحانه پارسا که یکی از پرحاشیه ترین و جوان ترین بازیگران تلویزیونی است به تازگی خبر ازدواج خود را منتشر کرده، در ادامه این مطلب به طور کامل با ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی آشنا خواهیم شد. با مجله پارس ناز همراه باشید.

ریحانه (جوادی) پارسا متولد سال 1377 می باشد، می گوید در رشته تئاتر تحصیل کرده و با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او بعد از بازی در این سریال پربیننده راهی دنیای تئاتر شد و در سینما و تلویزیون فعالیت آنچنانی نداشته است.

بخوانید: ریحانه پارسا به مناسبت 8 مارس؛ در 16 سالگی به من تجاوز شد

خانواده ریحانه پارسا

پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است، 2 خواهر دارد. بعد در دوران دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می شود. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

بخوانید: پست عجیب ریحانه پارسا؛ در خطرم!

ریحانه پارسا چگونه مشهور شد؟

در تیزرهای تبلیغاتی (نظیر بانک شهر) بازی می کرده و بعد از آن مدتی مدل میکاپ عروس بوده است. اما همه چیز به کافه صابر ابر ختم می شود، جایی که ریحانه پارسا با عوامل سینمایی آشنا می شود و بعد از معرفی به حامد عنقا، برای بازی در نقش لیلا تست می دهد و در آخر به تیم بازیگران سریال پدر می پیوندد.

بیشتر بخوانید: ریحانه پارسا با پویان مختاری؛ ازدواج یا جذب فالوور؟/ عکس

نحوه ورود به تلویزیون از زبان خود ریحانه پارسا

رشته من بازیگری است و زمانی که عوامل سریال پدر به‌ دنبال بازیگر نقش اصلی از طریق تست بودند برای نقش اصلی تست دادم و پذیرفته شدم. بهرنگ توفیقی و حامد عنقا از من تست گرفتند و هفته آخر پیش تولید سریال بود که با من تماس گرفته شد، پای توافق نشستیم و قرارداد بستیم.

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا 23 اسفند سال 1398 به طور رسمی خبر ازدواج خود با مهدی کوشکی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. او و مهدی کوشکی 18 سال اختلاف سنی دارند. ریحانه پارسا در صفحه خود نوشت: عهدمان در این قرنطینگی!

قد و وزن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در حال حاضر بیش از 50 هزار دنبال کننده دارد که این آمار روز به روز در حال افزایش است. او تاکنون نزدیک به 20 پست در صفحه خود منتشر کرده و در بیو خود سن و سالش را با علامت تعجب درج کرده: (!21).

بیشتر بخوانید: لطیفه دختر حاکم دوبی در خانه‌ای زندانی است

کد خبر : ۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان