ویدئو/ سندی شگفت‌انگیز در باب مهربانی و باوفا بودن سگ ها!

از همیشه درباره مهربانی و باوفا بودن سگ‌ها گفته‌اند و حال سندی دیگر برای این مدعا منتشر شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، در این ویدئو می‌بینیم که چگونه سگ مراقب نوزاد در خواب است تا پتو از روی بدن نوزاد کنار می‌رود، سگ مهربان آن را دوباره روی نوزاد می‌کشد!

۵ نژاد سگ کودک دوست و سازگار با بچه‌ها

پت زیپ: ۵ نژاد سگ کودک دوست که از نظر جسه، شخصیت و یا فعالیت سازگار با بچه‌ها هستند

۱- نژاد بول داگ

بول داگ‌ها خانواده دوست‌ترین و آرام‌ترین سگ‌هایی هستند که می‌توانید داشته باشید آن‌ها بسیار با حوصله و سازگار با بچه هستند طوری که ساعت‌ها مشغول بازی کردن می‌شوند آن‌ها خیلی دوست دارند که کنار بچه‌ها باشند.

بول داگ‌ها مزیت دیگری نیز دارند و آن این است که نسبت به محیط اطراف خود هرگز واکنش منفی از خود بروز نمی‌دهند حتی هنگام بازی کردن و سرو صدا کردن بچه‌ها نیز با اشتیاق به طرف آن‌ها دویده و به آن‌ها ملحق می‌شوند.

۲- نژاد کالی

کالی سگی زیبا، آرام، دوست داشتنی و مراقب خانواده است این یعنی تمام انتظارات ما از یک سگ کودک دوست باوفا و مطمئن را برای ما برآورده می‌کند.

این سگ از نظر شخصیتی یک حیوان خانگی وابسته به خانواده و قلمرو خود است و همیشه هوای کوچک ترها را دارد در بعضی فیلم‌ها این نژاد به عنوان سگی که جان انسان‌های دیگر را نجات می‌دهد شناخته می‌شود.

۳- نژاد بیگل

بیگل سگی بازیگوش است و همیشه دنبال انسان هاست تا با آن‌ها دوست بشود مخصوصا اگر طرف مقابل یک کودک باشد این سگ به اندازه‌ی کافی باهوش است که با کودکان رفتار خوبی داشته باشد بیگل‌ها غریزه‌ای دارند که تمایل آن‌ها را به مسئولیت‌پذیری نشان می‌دهد.

بیگل سگی پشمالو نیست حتی می‌توان آن‌ها را در کنار بچه‌هایتان بخوابانید بدون اینکه حساسیتی ایجاد کنند.

۴- نژاد نیوفاندلند، یکی از سگ‌های کودک دوست

اگر می‌توانستیم یک رتبه‌بندی از نظر مهربان بودن انجام دهیم سگ نیو فاند لند در اول قرار می‌گرفت. آن‌ها به صورت ذاتی بچه‌ها را دوست دارند آن‌ها سگ‌هایی با حوصله هستند.

به نظر خیلی اشخاص سگ‌های بزرگ اصلا برای همنشین شدن با کودکان مناسب نیستند اما نباید گول ظاهر این سگ را خورد چون که سگ‌های این نژاد غول پیکر و بسیار آرام هستند. این سگ را می‌توان یک سگ کودک دوست نامید.

۵- نژاد ویزلا

ویزلاها بسیار حرف گوش کن و پر جنبو جوش هستند و به عقیده خیلی‌ها شوخ طبع نیز هستند!

اگر بچه‌های شما اهل ورزش و مسابقه هستند هیچ دلیلی برای اینکه یک توله ویزلا برای آن‌ها نخرید وجود ندارد ویزلاها همیشه هوای بچه‌های شما را دارند و اگر به مشکلی بر بخورند به شما گزارش خواهند داد.

آن‌ها سازگار با بچه به شمار می‌آیند یکی از پیشنهادهای نژاد سگ برای خانواه‌های دارای کودک است.

کد خبر : ۱۴۰۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان