ویدئو/ زمانی که ناصر حجازی حاضر به دستبوسی شاه نشد!

ویدئوی جالبی از مراسم دیدار اعضای تیم ملی ایران با شاه سابق منتشر شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، به نقل از رویداد 24، نکته جالب در این مراسم‌عدم دستبوسی ناصر حجازی است که بر خلاف سایر اعضای تیم حاضر به بوسیدن دست شاه نمی‌شود.

چرا ناصر حجازی محبوب است؟

ورزش سه نوشت: در جذابیت فیزیکی و خوش‌تیپی حجازی که شکی نیست و او تا ابد کاندیدای اول خوشتیپ‌ترین ورزشکار ایرانی است. اما عامل دوم پس از قابلیت‌های فنی، نه ظاهر او که مناعت‌طبعش و صراحت لهجه‌اش بود.

حجازی چه آن زمان که بازیکن جوانی بود و هنوز در بین باتجربه‌های تاج، کم‌تجربه حساب می‌شد اهل سازش و مماشات نبود و چه آن زمان که مجبور به در آوردن دستکش‌هایش شد، تن به مناسبات خاص فوتبال آن زمان نداد و ترجیح داد تا برای امرار معاش به بنگلادشی برود که به شدت سطح زندگی و امکانات معیشتی در آنجا پایین بود.

بیشتر بخوانید:

ناصر حجازی چه جمله‌ای خطاب به فرهاد مجیدی گفت؟

پیشکسوت استقلال: مرحوم حجازی زمان بازی‌اش دودی بود!

این سرسختی او باعث شد تا بنگلادش و تیم معروفش محمدان، سکوی پرتابی برایش شود و پس از بردن پرسپولیس در سال ۶۶ و سپس رساندن تیمش به جام باشگاه‌های آسیا در سال ۶۹، قابلیت‌های مربیگری‌اش عیان شود و پس از بازگشت به ایران با مربیگری در تیم‌هایی چون بانک تجارت، سپاهان و ماشین‌سازی خود را به استقلال نزدیک کند.

هر چند قبل از رسیدن به مربیگری استقلال در سال ۷۵، نام او برای سرمربیگری تیم ملی هم مطرح شد اما طبق ادعای داریوش مصطفوی که در آن زمان رییس فدراسیون بود، انتخاب او توسط سازمان تربیت بدنی وتو شد تا حسرت دائمی او در فوتبال سرمربیگری تیم ملی باشد.

کد خبر : ۱۲۴۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان