ویدئو/ دعوای دو زن بر سر مهران مدیری بالا گرفت!

اخیرا صحبت‌هایی از گیتی معینی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره مهران مدیری و انتقاد از او در فضای مجازی منتشر شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، پس از آن بود که همسر مرحوم داوود اسدی از کارهای خیر مهران مدیری پرده برداشت و از او تجلیل کرد.

حال باید صحبت‌های هر دو بانوی گرامی را در دو کفه ترازو قرار داد.

مهران مدیری و حاشیه‌های در حاشیه

سریال در حاشیه مهران مدیری قرار است تا قسمت سی ام، بخش‌های بیمارستانی خود را به اتمام برساند و به حاشیه‌هایی که با آن مواجه شده، پایان دهد.
سریال در حاشیه مهران مدیری از همان ابتدا با حاشیه‌هایی دست به گریبان بود و حالا با وجود پخش ۱۰ قسمت، سریال «در حاشیه» بار دیگر دچار حاشیه شد.

این بار سازمان نظام پزشکی هشدارهایی را نسبت به تخریب رابطه پزشک و بیمار و عواقب هرگونه واکنش احتمالی جامعه پزشکی به نهادهای امنیتی و قضایی مطرح کرد.

اما اینطور که عنوان می‌شود سریال «در حاشیه» قرار است تا قسمت سی ام، بخش‌های بیمارستانی خود را به اتمام برساند و به نوعی به فشارها و حاشیه‌هایی که با آن مواجهه شده، پایان دهد.

مجموعه «درحاشیه» ی مهران مدیری که پیش از این با عنوان «اتاق عمل» شناخته می‌شد، پس از پشت سر گذاشتن توقفی سه ماهه، مجددا با شرط و شروطی کار تولید خود را از سر گرفت. از جمله‌ی این شروط می‌توان به بیشتر شدن سکانس‌های مربوط به دکترهایی با شخصیت‌های مثبت به هنگام بازنویسی فیلمنامه سریال اشاره کرد.

کد خبر : ۶۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان