ویدئو/ تیزر فیلم توقیف شده و جنجالی مهناز افشار/ مهناز و طناز در پی شکار مردان!

فیلم سینمایی توقفی شده ارادتمند نازنین بهاره تینا در آستانه اکران قرار دارد و تیزری از آن منتشر شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، این فیلم که ساخته عبدالرضا کاهانی است، به گفته این کارگردان از این ماه در آمریکا و کانادا اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی ارادتمند نازنین بهاره تینا پس از پنج سال توقیف اکران آنلاین می‌شود

عبدالرضا کاهانی: این فیلم پس از اکران در اروپا و آمریکا در پلتفرم‌های آنلاین نمایش داده می‌شود

عبدالرضا کاهانی، کارگردان فیلم توقیف‌شده «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا»، اعلام کرد این فیلم پس از اکران در اروپا و آمریکا، در ماه نوامبر در پلتفرم‌های آنلاین منتشر می‌شود. فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» در سال ۱۳۹۴ ساخته شد و سازمان سینمایی در سال ۱۳۹۵ آن را «غیرقابل اکران» اعلام کرد.

عبدالرضا کاهانی که حالا به خارج از ایران مهاجرت کرده است، در دوران کار و فعالیت سینمایی در ایران، فیلم‌هایی چون «هیچ»، «اسب حیوان نجیبی است»، «بی‌خود و بی‌جهت»، «بیست» و «استراحت مطلق» را ساخت. او در سال ۱۳۹۴ و پس از «استراحت مطلق»، فیلم سینمایی «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» را با فضایی زنانه مقابل دوربین برد.

این فیلم با بازی مهناز افشار، طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی و آیدا ماهیانی در سال ۱۳۹۵ آماده اکران شد اما هیچ‌گاه فرصت و امکان نمایش در سینماهای ایران را پیدا نکرد. داستان فیلم درباره سه زن است که قصد دارند از مردان شهر انتقام بگیرند.

خرداد ۱۳۹۵، درحالی که مدتی از ارائه این فیلم به شورای پروانه نمایش گذشته بود، خبر رسید که ساخته جدید کاهانی امکان نمایش در سینماها را ندارد. در همان زمان یکی از اعضای شورای پروانه نمایش که نخواست نامش فاش شود، به وب‌سایت خبری تابناک گفته بود: «در صورت صدور پروانه نمایش برای این فیلم، بعید است این فیلم بیش از یک هفته بر پرده سینماها دوام بیاورد. بنابراین حتی اگر برای این فیلم پروانه نمایش صادر می‌شد، امکان دفاع از این پروانه وجود نداشت و در نهایت به کلیت سینمای ایران آسیب می‌رسید.»

کد خبر : ۵۵۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان