ویدئو/ احمدرضا عابدزاده با ویدئویی عجیب از چهارشنبه سوری همه را غافلگیر کرد

احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال با منتشر کردن ویدئویی جالب در صفحه اینستاگرام اش روز چهارشنبه سوری را به گونه ای متفاوت مخاطبین اش تبریک گفته است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- از دیرباز ایرانیان غروب آخرین سه شنبه ماه اسفند را قبل از آغاز بهار با مراسمات خاص و جالبی به اسم آئین چهارشنبه سوری جشن می گرفتند.

همین امر سبب شده که هر ساله چهره های مشهور کشور با انتشار پیام هایی این جشن باستانی رو به مردم تبریک بگویند و البته از آنها بخواهند مراقب سلامت خود و دیگران باشند.

در همین خصوص حالا احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال کشور ویدئوی جالبی را به مناسبت این جشن محبوب در اینستاگرام اش منتشر کرده است‌.

البته کاپیتان سابق تیم ملی پیام خاصی در این استوری خطاب به کاربران بیان نکرده و تلویحا با ویدئویی خاطره انگیز و موسیقی قدیمی چهارشنبه سوری را تبریک گفته است.

بخوانید: عکس/ همسر مسی زیبایی اش را به رخ جورجینا کشید

سلفی جالب و جدی احمدرضا عابدزاده در خودروی لاکچری اش

به گزارش وقت صبح، احمدرضا عابدزاده کاپیتان محبوب و سابق تیم ملی فوتبال از جمله چهره های مشهور جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است که همچنان در نزد عامه مردم محبوبیت زیادی دارد.

اما اغلب اهالی فوتبال اخلاق حرفه ای عقاب آسیا و دوری کردن او از حواشی های روزمره شهرت را، دلیل اصلی ماندگار شدن ستاره سابق فوتبال ایران دانسته اند.

با این وجود احمدرضا عابدزاده گاها با انتشار تصویری از خودش در صفحه شخصی اش نگاه هواداران اش را جلب می کند.

در همین راستا این پیشکسوت فوتبال به تازگی یک سلفی متفاوت و بسیار جدی از خودش در خودروی لاکچری اش منتشر کرده که مورد توجه دوستداران اش قرار گرفته است.

البته برخی از کاربران مدعی شده اند جدیت و‌ ناراحتی چهره احمدرضا عابدزاده می تواند ناشی از اتفاق تلخی باشد که برای پسرش امیر در اسپانیا به وجود آمده است.

چرا که در روزهای گذشته منزل امیر عابدزاده که در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می کند، در آتش سوخت.

کد خبر : ۱۵۶۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان