عکس/ نیمار با کیف زنانه اش در خیابان جنجال به پا کرد

منتشر شدن تصویر عجیب و جنجال برانگیزی از نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در صفحه شخصی اش، سوژه خبرساز شبکه های اجتماعی شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- در روزهای اخیر عملکرد ضعیف نیمار در پاری سن ژرمن سبب شده شایعات عجیبی درباره او در رسانه های ورزشی دنیا منتشر شود.

این در حالی ست که اغلب طرفداران این ستاره برزیلی معتقدند او بعد از ناکامی برزیل در جام جهانی از لحاظ روحی تضعیف شده است.

حتی نیمار در یکی از آخرین مصاحبه های اش هم اعتراف کرده است، که حذف برزیل در جام جهانی 2022 باعث افسردگی او شده است.

با این حال در چند روز گذشته برخی رسانه های ورزشی عربستان مدعی شدند که باشگاه الهلال عربستان به دنبال جذب این ستاره برزیلی است.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که نیمار در این مدت با فعالیت های عجیب و حاشیه ساز اش در اینستاگرام اش همواره یکی از خبرساز ترین بازیکنان فوتبال بوده است.

نیمار با کیف زنانه اش در خیابان جنجال به پا کرد در همین ارتباط او در تازه ترین فعالیت اش تصویری از خودش با یک ژست متفاوت منتشر کرده که بازتاب زیادی در میان کاربران فضای مجازی داشته است.

البته نکته عجیب این تصویر کیف گرانقیمت و معروف نیمار است. همین امر سبب شده اغلب طرفدارن اش از او انتقاد کنند که چرا از یک کیف به ظاهر زنانه استفاده کرده است.

بخوانید: عکس/ مادر جوان "نیمار" تیتر رسانه ها شد!

نیمار بزرگترین افتضاح تاریخ فوتبال است

به گزارش ورزش سه، نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود .

دانیل ریولو در انتقاد از نیمار نوشت: از لحاظ رقم انتقال 222میلیون یورویی و دستمزد هنگفتی که نیمار دریافت می‌کند، او بزرگترین افتضاح تاریخ فوتبال است. موردی بدتر از نیمار در فوتبال سراغ دارید؟ نیمار شاید در این چند سال فقط دو بازی خوب آن هم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان 2020 انجام داده و بدترین خرید تاریخ پی‌اس‌جی است.

کد خبر : ۱۴۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان