عکس/ ملاقات جالب سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در ترکیه!

سردار آزمون و علی رضا جهانبخش لژیونرهای تیم ملی با انتشار عکسی مشترک در کشور ترکیه دیدارشان را برای هواداران علنی کردند.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران که این روزها با انتشار تفریحات متعدد و جالبش در صفحه شخصی اش سوژه مخاطبین فوتبال شده است، با منتشر کردن عکسی از خودش و جهانبخش در مرکز خرید "زورلو سنتر استانبول" با واکنش مثبت هوادارنش روبه رو شده است.

چرا که سردار و جهانبخش دوستان قدیمی و صمیمی همدیگر هستند و دیدن آنها در یک قاب کنار یکدیگر برای طرفداران فوتبال خوشایند بوده است.

ملاقات جالب سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در ترکیه!

سردار و علی رضا جهانبخش که برای تعطیلات به کشور ترکیه سفر کرده اند، بعد از اتمام سفر به ایران و اردوی تیم ملی ملحق می شوند.

بخوانیم: ویدیو/ خودنمایی سردار آزمون با جت شخصی اش در مسیر آمریکا

سردار هم به بلاتکلیفی تیم‌ ملی معترض شد

پس از مهدی طارمی، سردار آزمون هم به جمع منتقدین برنامه‌های تیم ملی پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش یک استوری از طرف سردار آزمون در صفحه شخصی او در اینستاگرام منتشر شد که تیم ملی را با عنوان بی‌برنامه‌ترین تیم ملی دنیا توصیف کرده است.

این مساله واکنش بازیکنان تیم ملی به لغو سفر به کانادا و نامشخص بودن زمان اردوی ایران است؛ که قرار است در قطر انجام بشود.

البته بازیکنان تیم ملی چندان موافق سفر به کانادا به‌ واسطه فاصله طولانی پرواز نبودند اما از بین آنها سردار آزمون شرایط متفاوتی داشت.

چراکه قصد داشت از مکزیک که محل اردوی بایر لورکوزن است به اردوی تیم ملی ملحق بشود، اما او امروز مکزیک را به مقصد استانبول ترک کرد تا از آنجا به ایران بیاید و در اردوی تیم ملی شرکت کند.

کد خبر : ۹۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان