عکس/ لاغری عجیب محمدرضا شریفی نیا که باورکردنی نیست!

تصویری از جوانی محمدرضا شریفی نیا منتشر شده است که او را به شکل عجیبی لاغر نشان می‌دهد!

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، محمدرضا شریفی نیا بازیگر پیش کسوت سینما و تلویزیون در جوانی بسیار پرشور و فعال بوده و علاوه بر آن وزرن کمی نیز داشته است!

محمدرضا شریفی نیا عجیب لاغر شد.

داستان‌نویسی شریفی‌نیا برای کودکان

وی اظهار کرد: در کنار این، من برای بچه‌ها داستان‌هایی هم می‌نوشتم که بیشتر جنبه اجتماعی و مذهبی داشتند. در آن دوره، ادبیات مذهبی برای کودکان ونوجوانان فقیر بود و تعداد معدودی نویسنده در این حوزه کار می‌کردند؛

البته در ارتباط با زندگی بزرگان دین و ائمه معصومین آثاری منتشر می‌شد اما بسیار کم بود و کفاف مخاطبان کودک را نمی‌داد. یک‌سری کتاب‌ها هم بود که من به آن‌ها کتاب‌های گل و بلبلی می‌گویم و خاصیتی برای بچه‌ها نداشت.

بعدها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شکل گرفت و ادبیات کودک یک مقدار جان گرفت تعدادی از قصه‌هایی را که نوشته بودم به نمایشنامه و تئاتر تبدیل کردم.

شریفی‌نیا افزود: من معتقد بودم که بچه‌ها باید از همان سن کودکی با مشکلاتی که در اطرافشان و دنیا وجود دارد آشنا شوند. آن‌ها چند سال دیگر وارد جامعه می‌شوند و باید از مصائب و جامعه مطلع باشند.

کتابی از من منتشر شد به نام «پسری به رنگ شب» که به موضوعاتی مثل آپارتاید، تبعیض نژادی و استثمار کودکان می‌پرداخت و برای مخاطبان کودک و نوجوان نوشته شده بود و خیلی هم مخاطب پیدا کرد.

کد خبر : ۴۵۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان