عکس/ قدرت نمایی عجیب امیر علی اکبری در اینستاگرام

امیر علی اکبری مبارز هنرهای رزمی ایران با انتشار تصاویری در صفحه شخصی اش قدرت و آمادگی جسمانی اش را به رخ کاربران کشیده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - امیر علی اکبری را باید نخستین کشتی گیر حرفه ای دانست که در رشته هنرهای رزمی ترکیبی یا همان MMA فعالیت می کند.

امیر علی که دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان در 2010 است، بعد از محرومیت از کشتی به خاطر دوپینگ در حال حاضر با سازمان وان چمپیون شیپ قرارداد همکاری بسته است.

البته این مبارزه ایرانی این روزها مسابقات سخت و عجیبی را در کشور سنگاپور در برابر حریفی از فیلیپین پیش رو دارد. به همین دلیل اغلب کارشناسان و رسانه ها عنوان مرگ و زندگی را برای این جدال سخت انتخاب کرده اند.

قدرت نمایی عجیب امیر علی اکبری در اینستاگرام حتی امیر علی اکبری مدعی شده است که این بار می خواهد با کسب کمربند قهرمانی از دنیای هنرهای رزمی خداحافظی کند.

همین دلیل باعث شده که او اکنون با انتشار تصاویری در صفحه شخصی اینستاگرام اش قدرت نمایی خودش را به رخ کاربران شبکه های اجتماعی بکشد.

بخوانید: ویدئو/ تمسخر امیر علی اکبری توسط فایتر روس!

حمله امیر علی‌اکبری به نماینده نیروی هوایی آمریکا

به گزارش وقت صبح به نقل از ایران ورزشی، امیر علی‌ اکبری بعد از شکست‌هایی که در مسابقات سازمان وان چمپیون شیپ به دست آورده حالا با کمک علیرضا استکی روزهای جدیدی را شروع کرده و این بار به سنگاپور می‌رود تا دومین برد پیاپی خود را در این رقابت‌ها به دست بیاورد.

براندون ورا حریف امیر از فلیپین اگر چه در کارنامه خود عناوین مختلفی دارد اما نمی‌تواند خیلی حریف سرسختی برای امیر باشد.

براندون ورا از سال ۱۹۹۷ و ۱۹۹۹ در نیروی هوایی امریکا خدمت کرده و از سال ۲۰۰۲ هم فعالیت خود را در این رشته شروع کرده است. ۱۶ برد را به دست آورده که ۱۱ برد با ناک اوت بوده اما بعید است که بتواند این کار را جلوی امیر علی اکبری انجام بدهد.

ورا ۶ بار هم با ناک اوت باخته و حالا همه امید دارند که مقابل امیر برای بار هفتم ناک اوت شود. او متولد ویرجینای امریکا است اما تابعیت فلیپین را هم دارد و الان هم در مانیل زندگی می‌کند. به نظر این مسابقه خیلی هم آسان نیست.

کد خبر : ۱۲۶۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان