عکس/سنگ تمام اینستاگرامی جورجینا برای رونالدو

جورجینا رودریگز نامزد ستاره فوتبال پرتغال با باز نشر پست صفحه اینستاگرام باشگاه النصر، در تمجید از رونالدو حمایتی تمام عیار کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- در روزهای گذشته دیداری هیجان انگیز برای طرفداران‌ ستاره های بزرگ فوتبال دنیا در شهر ریاض برگزار شد. این مسابقه که بین دو تیم ستارگان ریاض و پاری سن ژرمن برگزار شد، با پیروزی ۵ بر۴ تیم فرانسوی خاتمه یافت.

اما تقابل رونالدو و لیونل مسی در این بازی از نکات قابل توجه این دیدار بود که طرفداران گسترده ای از تمام دنیا را برای تماشای این دیدار به عربستان فرا خوانده بود.

چرا که اغلب فوتبال دوستان اعتقاد داشتند شاید دیگر هرگز این دو فوق ستاره فوتبال جهان در زمین بازی با یکدیگر تقابلی نداشته باشند.

سنگ تمام اینستاگرامی جورجینا برای رونالدو البته از حواشی خبرساز این بازی حضور آمیتا باچان ستاره مشهور سینمای هند بود که بعد از ورود به زمین بازی با رونالدو و مسی هم گپ و گفتی هم داشت.

با این وجود پس از اتمام این دیدار جورجینا نامزد رونالدو با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش از ستاره جدید النصر حمایتی تمام همه جانبه کرد.

این مدل آرژانتینی با بازنشر پستی از صفحه باشگاه النصر که به تمجید از فوق ستاره پرتغالی اش پرداخته بود، با استفاده از ایموجی قلب و ستاره او را تحسین کرده است.

بخوانید: عکس/ جورجینا این بار سر از آثار باستانی عجیب عربستان درآورد!

سلفی با کریستیانو رونالدو و مسی، ۱۰۰ میلیارد تومان خرج روی دست تاجر سعودی گذاشت!

دیدار ستارگان النصر و الهلال با پاری سن ژرمن شب گذشته برگزار شد و این بازی با نتیجه ۵ بر ۴ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید.

به گزارش مشرق نیوز، رونالدو کاپیتان ستارگان سعودی در این بازی بود و آخرین تقابلش را با مسی رقیب سنتی اش انجام داد. رونالدو در این بازی دبل کرد ومسی یک گل زد.

طبق گزارش نشریه «الریاضیه» عربستان یک تاجر سعودی یک بلیت ۱۰ میلیون ریالی (۱۰۰ میلیارد تومان) در این بازی خریداری کرد تا این مبلغ برای امورخیریه صرف شود.

از ویژگی‌های این بلیت نجومی این است که خریدار توانست با رونالدو و مسی در رختکن عکس یادگاری بگیرد.

رونالدو بعد از فسخ قرارداد با منچستر یونایتد با مبلغ نجومی به النصر عربستان پیوست تا به گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل شود.

کد خبر : ۱۴۲۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان