عکس/ حجم واقعی ریش‌های شهره لرستانی همه را شوکه کرد!

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) پس از چند ماه تصویری تازه از چهره اش منتشر کرده و دنبال کنندگان اش را به شدت غافلگیر کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- 22 تیر ماه امسال بود که شهره لرستانی یک وویس منتشر کرد و خبر داد که عمل تطبیق جنسیت اش ر ا آغاز کرده و نام اش را به مازیار لرستانی تغییر خواهد داد.

او چند ماه قبل هم ویدئویی منتشر کرده بود که در آن توضیح می داد تاثیر داروهایش در حال افزایش است و تعدادی ریش درآورده است.

حالا هم مازیار لرستانی تصویری نشر داده که نشان می دهد شکل چهره اش بسیار تغییر کرده و نسبت به گذشته غیر قابل شناسایی شده است.

در این تصویر مازیار لرستانی نشان داده که حجم ریش و سیبیل هایش به شدت افزایش یافته و چهره مردانه تری به خود گرفته است.

 حجم واقعی ریش‌های شهره لرستانی همه را شوکه کرد!

بخوانید: عکس/ توصیه های عجیب مازیار لرستانی برای رسیدن به آرامش

زندگی و بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. او که سابقه ایفای نقش، با منش مردانه را نیز در کارنامه خود داشته، ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در فضای مجازی‌اش از تطبیق جنسیت‌اش خبر داد.

لرستانی که فارغ ال حصیل کارگردانی تئاتر است، علاوه بر سریال‌های چون «آپارتمان»، «آوای فاخته»، «باخانمان»، «حکایت‌های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام»؛ در فیلم‌های سینمایی «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی‌ها»، «زیردرخت هلو» و. . ایفای نقش کرده است.

تئاتر تلویزیونی «در پوست شیر»، «عمه ماه منیر» از جمله کارهای تلویزیونی‌اش در مقام کارگردان است.

لرستانی، کارگردانی تئاترهای چون «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» را بر عهده داشته‌است و نمایش «سلطان مار» نوشته‌ی بهرام بیضایی را نیز روی صحنه برده است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است.

کد خبر : ۱۵۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان