عکس/ جواد کاظمیان تمام گذشته اش را در یک تصویر لو داد

جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری خاص در صفحه شخصی اش تمام گذشته اش را در یک تصویر افشا کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- جواد کاظمیان بازیکن پیشین تیم ملی از جمله پیشکسوتان محبوب و خبرساز فوتبال کشور است که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد.

البته در این مدت اخیر محتوای تلخ و غم انگیز اغلب مطالب کاظمیان باعث شده که او با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شود.

چرا که برخی از مخاطبان مجازی از این اقدام او انتقاد کرده اند و او را به سیاه نمایی و انتشار ناامیدی متهم کرده اند. هر چند در مقابل عده ای هم از این مطالب او حمایت کرده اند و با توجه به شرایط روز جامعه به او حق داده اند.

جواد کاظمیان تمام گذشته اش را در یک تصویر لو داد در همین خصوص حالا ستاره سابق پرسپولیس تصویر خاص و خاطره انگیزی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که مورد توجه دنبال کنندگان اش قرار گرفته است.

او در این استوری با نمایش تصویری از گوشی های موبایل قدیمی نوشته است: بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت فقط یک شماره خاموش است.

بخوانید: عکس/ سنگ تمام اینستاگرامی دنیز دایی برای مادربزرگ جوان اش

جواد کاظمیان با این تصویر دل همه‌ را به درد آورد

به گزارش وقت صبح، جواد کاظمیان پیشکسوت محبوب پرسپولیس اصولا به انتشار مطالب غم بار و تلخ در میان طرفداران اش شهرت دارد.

البته این ستاره سابق تیم ملی همواره به این موضوع تاکید کرده که بعد از فوت ناگهانی برادرش او دیگر نتوانسته به زندگی عادی اش برگردد و مثل گذشته ها زندگی کند.

حتی کاظمیان در یکی از مصاحبه های اش مدعی شده که فوت برادرش مانع از لژیونر شدن او در اروپا شده است، چرا که بخاطر احوالات خانواده اش نتوانسته به مهاجرت فکر کند.

در همین خصوص حالا جواد کاظمیان تصویری را در اینستاگرام اش منتشر کرده که باعث شده اغلب کاربران با او همدردی کنند.

او در این استوری با یادداشت تلخی اعلام کرده که امروز بیستمین سالمرگ برادر ۲۰ ساله اش است که به طرز باورنکردنی در استخر خانه شان فوت شده است.

متن استوری به این شرح است: ۲۴ اسفند، اسفند شوم، اسفند لعنتی، ۲۰ ساله بعد از تو ما عیدی نداریم. روحت در آرامش برادر.

کد خبر : ۱۶۰۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان