عکس/ جنجالی که پریچهر قنبری، همسر اول شهاب حسینی به پا کرد!

به تازگی برخی کانال های مجازی تصویری از پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی همراه با یک یادداشت جنجال از او نشر داده و بلوا به پا کرده اند.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- پریچهر قنبری و شهاب حسینی که در طول چند ماه اخیر زیر ذره بین رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی بوده اند، هیچ حرفی در مورد واقعیت یا کذب بودن طلاق شان نزده اند.

اما سکوت شان و برخی حرف و کنایه های شان به شائبه طلاق شان را به عقیده گروهی از کاربران تقویت می کند.

اکنون هم گروهی از کاربران یک یادداشت قدیمی از پریچهر قنبری منتشر کرده اند تا به جنجال قدیمی میان او و شهاب حسینی دامن بزنند.

جنجالی که پریچهر قنبری، همسر اول شهاب حسینی به پا کرد!

بخوانید: عکس/ کنایه معنادار همسر اول شهاب حسینی پس از حاشیه اخیرشان!

پریچهر قنبری در یادداشت جنجالی اش چه نوشت؟

همسر اول شهاب حسینی در اینستاگرام اش نوشته است:
همانطور که به نیمرخ ابرها خیره شده بود و تغییر شکل آنها را نگاه می کرد با خودش فکر کرد، چقدر این واقعیت آرامش‌بخش است که هیچکس تا همیشه نمیتواند نقابش را بر صورتش نگاه دارد.
در نهایت جایی در مسیر رابطه حقیقتش دیده میشود چون همه چیز در این جهان تابع یک قانون همیشگی‌ست، اینکه هیچوقت هیچ چیز همیشگی نیست. حتی یک نقاب محکم هم همیشگی نیست.
و به یادش می‌آید آرامش امروزش را مدیون تجربه کردن رابطه‌هایست که پشت نقابِ دوست داشتن به او نزدیک شدند و زمان و جریان زندگی به او کمک کرد که پشت نقاب‌ها را ببیند.
پس همانطور که محو شدن نیمرخ ابرها را نگاه میکرد به محو شدنِ بخش‌های ساده‌لوح، بی تجربه و ظاهر پرستِ گذشته‌اش آگاه شد و برای محو شدن آن بخش‌ها از زندگی‌اش تشکر کرد….
کد خبر : ۱۲۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان