عکس/ بلای تازه و شوکه کننده‌ای که امیر تتلو بر سر خودش آورد!

امیر تتلو خواننده رپ ساکن ترکیه که همواره با حاشیه هایش توجه کاربران را به خود جلب می کند، این بار هم نشان داده که بلای تازه ای بر سر خودش آورده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- امیر تتلو که یوتیوب را یکی از محل های درامدش معرفی کرده به شکل روزانه برای کانال یوتیوبی خود تولید محتوا می کند، تا دنبال کنندگان اش به شکل مداوم بازدید او را افزایش دهند و در نتیجه آن درامد امیر تتلو نیز افزایش پیدا کند.

در همین راستا برخی فعالان رسانه ای مدعی اند که امیر تتلو در طول ماه های اخیر با ترفند جنجال سازی خواسته توجه کاربران را به یوتیوب اش جلب کند.

از جمله این جنجال ها، ماجرای ازدواج امیر تتلو با سحر قریشی، خودکشی با اسلحه طلایی روی صحنه و فرزند خواندگی یک کودک 50 روز بود که باعث شد رسانه ها و کاربران او را زیر نظر بگیرند و بارها به صفحه یوتیوب او سر بزنند.

اکنون او هم او تصاویری از خودش منتشر کرده که نشان می دهد این بار با رنگ های جیغ خالکوبی هایش را بازیابی کرده و حتی کف دست اش را خالکوبی کرده است.

امیر تتلو همچنین تصویری از خالکوبی یک شیر روی سرش منتشر کرده است.

بلای تازه و شوکه کننده‌ای که امیر تتلو بر سر خودش آورد!

بخوانید: عکس/ امیر تتلو برای همه به سیم آخر زد: امیر تتلو مرده!

افول جدی امیر تتلو؛ خواننده جنجالی نمی‌داند چه کند!

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین ها، امیر تتلو شاید جنجالی‌ترین خواننده ایرانی یک دهه اخیر باشد.

از تلاش برای گرفتن مجوز تا دیدار با ابراهیم رئیسی در آستانه انتخابات ۹۶، خالکوبی‌های متعدد روی اعضای بدن و ادبیات خاصی که همواره به کار می‌برد، همه و همه او را در این مسیر هدایت می‌کند.

این اواخر هم که ازدواج با سحر قریشی باز هم او را بر سر زبان‌ها انداخت و حالا در جدیدترین اقدام خبرسازش گفته بود که در کنسرت آخرش خودکشی خواهد کرد.

اما در دو ماه اخیر او نتوانسته مثل همیشه سرتیتر جنجال باشد چراکه دقیقا نمی داند چه کند و چه بگوید و هر روز به یک سمت می رود.

کار به جایی رسیده که حتی رضا پیشرو و حسین تهی که باهم اتحاد نسل 1 رپ تشکیل دادند از او جدا شدند و انتقاد کردند.

کنسرتش هم که کنسل شد و تصمیم گرفت در خانه اش با دریافت هزینه بخواند که این هم انتقادات را بیشتر کرد.

از اواخر آبان 1401 هم درآمد او در یوتیوب از بین رفته و شکایت هایی علیه او انجام شده است. اتهام او ترویج خشونت و خودکشی است.

کد خبر : ۱۳۳۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان