عکس/ بلایی که مهراب قاسم خانی بر سر گربه اش آورد!

مهراب قاسم خانی با انتشار تصویری عجیب از بلایی که بر سر حیوان خانگی اش آورده، کاربران فضای مجازی را متعجب ساخته است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- مهراب قاسم خانی در این تصویر نشان می دهد که گربه خانگی اش را در یک کارتن و در حالتی نامناسب قرار داده است.

این تصویر که روزهای گذشته توسط او منتشر شده بود، با انتقادهایی و واکنش های متفاوتی مواجه شده است.

بلایی که مهراب قاسم خانی بر سر گربه اش آورد!

اما مهراب قاسم خانی تلاش کرده به این انتقادها واکنشی نشان ندهد.

بخوانید: عکس/ حمایت عجیب و جنجالی مهراب قاسم خانی از کی روش!

مهراب قاسم خانی در حمایت از کی روش چه نوشت:

قاسم خانی اخیرا در صفحه اینستاگرام اش درباره بازگشت کی روش نوشته بود: این که اسکوچیچ در بدترین شرایط تیم رو تحویل گرفت و در بهترین شرایط اون رو به جام جهانی برد، نه تنها غیر قابل انکاره، بلکه باید قدردانش باشیم.

این هم که فدراسیون فوتبال و کمیته فنی، غیر حرفه‌ای ترین، غیر محترمانه ترین و بی ادبانه ترین رفتار رو با این آدم انجام دادن، شکی درش نیست.

ولی من شخصاً به دلایل مختلفی از برگشتن کارلوس کی روش خوشحالم و حس نمیکنم که اگه از کی روش خوشم میاد، معنیش اینه که باید از اسکوچیچ بدم بیاد.

به نظرم کی روش با خودش یه شخصیت و نظم و جاه طلبی به تیم ملی ایران آورد که نمیشه انکارش کرد و همینطور نسلی رو پرورش داد که تا سالها نه تنها توی تیم ملی، بلکه در جهان درخشیدن.

راستش فکر میکنم بیشتر کسایی که معتقد بودن رفتار تند و نگاه از بالا به پائینی داره هم ته قلبشون میدونستن که انتقاداتش از سؤ مدیریت و ضعف برنامه ریزی و نبود امکانات و بی در و پیکری سیستم فوتبالمون، چیزی غیر از بیان واقعیت نبود. فقط انگار شنیدن اینها از زبون یه غیر ایرانی رو برنمی تابیدن.

خلاصه، الان از این که روی نیمکتمون توی جام جهانی کی روش رو با اون کاریزما و کارنامه و تجربه و اعتبار بین المللی داریم، احساس امنیت و آرامش بیشتری می کنم و امیدوارم بتونیم همه مون ازش حمایت کنیم و نتایج بهتر از قبل بگیریم.

کد خبر : ۱۱۱۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان