عکس/ استوری خاص و غم انگیز علی کریمی برای مهرداد میناوند

علی کریمی ستاره سابق تیم ملی فوتبال به مناسبت سالروز درگذشت مهرداد میناوند، با انتشار تصویری یاد او را گرامی داشته است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- دو سال پیش در چنین روزهایی خبری تلخ و باور نکردنی جامعه فوتبال ایران را برای همیشه عزادار کرد.

مهرداد میناوند ستاره سابق تیم ملی که فقط دو ماه از تاریخ مراس ازدواج اش گذشته بود به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا از دنیا رفت.

اما در آن روزها فاجعه در گذشت مهرداد میناوند شماره ۲۵ دوست داشتنی تیم ملی و پرسپولیس به اندازه ای دردناک بود که دیگر رنگ آبی و قرمز برای هواداران فوتبال معنایی نداشت.

با این حال بعد از دو سال هنوز اغلب طرفداران فوتبال و دوستان نزدیک میناوند رفتن او را باور نکردنی می دادند.

در همین خصوص حالا علی کریمی که در زمان حیات میناوند یکی از صمیمی ترین دوستان او بود، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام اش یاد او را گرامی داشته است.

 استوری خاص و غم انگیز علی کریمی برای مهرداد میناوند

بخوانید: عکس/ درخواست متفاوت علی کریمی برای آزادی شاهین صمدپور

برای میناوند، این خاک هنوز سرد نیست

خیلی زود دومین سالگرد از دست رفتن مهرداد میناوند ستاره بزرگ فوتبال ایران فرا رسید، ستاره‌ای که اواخر عمرش آبی‌ها را هم در کنار خود دید.

به گزارش "ورزش سه"، کاش این دربی برگزار نمی شد، کاش 22 دی ماه سال 99 هیچ وقت برای اهالی فوتبال فرا نمی‌رسید تا دربی برگزار شود و مهرداد میناوند و علی انصاریان مهمان برنامه اینترنتی نمی‌شدند تا کرونای منحوس که آن روزها در کوچه و پس کوچه ها و هر کوی و برزنی جولان می داد، این دو ستاره بزرگ ایران را غافلگیر نمی‌کرد.

خبرهای خوبی از ستاره نه‌چندان دور فوتبال ایران و محله سی متری جی قبل از کوچ همیشگی میناوند به گوش می رسید، دوباره در روز 9 آذر که سالروز تولدش در 45 سالگی بود ازدواج کرده بود و آن مهرداد قدیمی در رفتار و نوع گویشش با کری‌های افراطی را در شبکه‌های اجتماعی نمی‌دیدیم،.

مهردادی که قبل از معروف شدن در کوچه پس کوچه‌های خیابان شبیری ، محله آذری و کوچه خمار باغی در سی متری جی،‌ معرفت از سر و رویش می‌بارید و دردوران اوجش هم همان معرفت برای دیگر رفقاش خرج می‌کرد، در عین ناباوری و بعد از بازگشت از برنامه اینترنتی تحلیل دربی به همراه علی انصاریان درگیر بیماری سخت و منحوس کرونا شد. بیماری که قرار بود هم او و هم علی انصاریان را از ما بگیرد و ما را در ماتمی بزرگ فرو ببرد.

کد خبر : ۱۴۳۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان