عکس/ استوری بحث برانگیز سردار آزمون در مورد جایگاه زن

سردار آزمون ستاره تیم ملی و بایرلورکوزن آلمان با انتشار مطلبی عجیب در صفحه شخصی اش جنجال تازه ای به پا کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- سردار آزمون که این روزها دوران مصدومیتش را سپری می کند، با فعالیت های جنجالی اش در شبکه های اجتماعی سوژه داغ رسانه ها شده است.

البته این در حالی ست که مهاجم تیم ملی در امارات و به طور ویژه تحت نظر فیزیوتراپ تیم ملی در حال طی کردن پروسه درمان و بهبودی لازم است.

حتی در روزهای اخیر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای گفت: اطمینان داریم ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) سردار با ما خواهد بود.

در حاشیه این ماجراها حالا، سردار یادداشت بحث برانگیزی را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که حاوی پیام معناداری می باشد.

ستاره مصدوم تیم ملی در این باره نوشت:

هرگاه یادت رفت جایگاه زن کجاست، به مادرت نگاه کن.

استوری بحث برانگیز سردار آزمون در مورد جایگاه زن

بخوانید: عکس/ واکنش پر سر و صدای سردار آزمون به گریه های دختر فرشته احمدی

رضایت لورکوزن از روند مداوای آزمون در تیم‌ملی

باشگاه بایر لورکوزن از روند درمان مصدومیت سردار آزمون ابراز رضایت کرد.

به گزارش وقت صبح و به نقل از فدراسیون فوتبال، با توافق انجام شده میان فدراسیون فوتبال و باشگاه بایرلورکوزن آلمان پس از آن که دوره ١٠ روزه تمرینات سردار آزمون زیر نظر فیزیوتراپ تیم ملی، میکاییل موریرا به پایان رسید، با رضایت باشگاه آلمانی از سرعت روند بهبود این بازیکن، تمرینات او زیر نظر عضو کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد و آزمون تا روز سه‌شنبه هم‌چنان با این فیزیوتراپ تمرینات اختصاصی خود را دنبال خواهد کرد.

پس از پایان این دوره سه روزه و بازگشت آزمون به تیم لورکوزن، میکاییل موریرا به همراه میکو کوجالا دیگر عضو کادر تیم ملی به مهاجم تیم ملی اضافه خواهند شد تا روند تمرینی او را هم‌چنان زیرنظر داشته باشند.

کد خبر : ۱۲۰۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان