طرفداران کي‌روش و اسکوچيچ به جان هم افتادند!

هر پيروزي تيم ملي اسباب کري خواني بين طرفداران فوتبال باز مي شود. برخي‌ها مي‌گويند نبايد نقشي براي کي‌روش در پيروزي‌هاي اخير تيم ملي قائل بود.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از خبر ورزشی؛‌ تيم ملي فعلا با دراگان اسکوچيچ کروات عالي نتيجه گرفته و در ۹ بازي پياپي با اين مربي ۹ پيروزي دشت کرده و در مقدماتي جام جهاني نيز با ۶ امتياز صدرنشين گروه است.

با هر پيروزي تيم ملي اسباب کري خواني بين طرفداران فوتبال باز مي شود. هفته قبل با پيروزي عمان مقابل ژاپن خيلي‌ها عملکرد برانکو سرمربي کنوني عمان را با عملکرد کي روش در بازي مقابل ژاپن مقايسه کردند و فضاي مجازي پر بود از زد و خورد کلامي طرفداران اين دو مربي.

بیشتر بخوانید: جامعه فوتبال ایران عزادار شد!

حالا هم پس از پيروزي تيم ملي مقابل عراق آن هم با سه گل، بار ديگر پاي کي روش به اين مقايسه ها باز شده است و اين بار يک طرف دعوا ويلموتس و اسکوچيچ قرار دارند.

برخي مي گويند تيم کنوني نشات گرفته از نسل طلايي است که توسط کي روش ساخته شده و اسکوچيچ نقش چنداني در اين موفقيت ها ندارد و به نوعي تيم ملي نان بازيکنان خوبي که دارد را مي خورد. اما در مقابل اين فرضيه برخي مي گويند چطور همين تيم با ويلموتس مقابل بحرين و عراق ناکام بود و راه به جايي نبرد و چطور آن موقع نبوغ بازيکنان به سراغ تيم ملي نيامد. پس در کنار بازيکنان خوب بايد يک مربي خوب هم باشد و چون اسکوچيچ برخلاف کي روش اهل جنجال نيست بي سروصدا تيم ملي را به سمت موفقيت هدايت مي کند.

کد خبر : ۴۶۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان