خیانت علت طلاق پیکه و شکیرا بود!

جرارد پیکه و شکیرا پس از 12 سال زندگی مشترک در آستانه جدایی قرار گرفته اند. شکیرا به خیانت پیکه پی برده و دیگر تمایلی به زندگی با او ندارد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، نشریه اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به زودی این زوج معروف جدا خواهند شد. ظاهرا رابطه ۱۲ ساله ستاره فوتبال به پایان خود نزدیک شده است.

عکس لو رفته زنی که باعث خیانت "همسر شکیرا" شد/ تصویر

به گزارش ورزش سه، چند منبع نزدیک به این زوج نیز با تایید این خبر مدعی شده بودند که آنها روند قانونی جدایی از یکدیگر را آغاز کرده و وکلایی را به خدمت گرفته‌اند تا تکلیف حضانت ساشا و میلان، دو فرزند آنها، را مشخص کنند.

با این حال هیچ یک از این دو نفر این موضوع را تایید یا رد نکرده بود و حتی روز گذشته تصویری از شکیرا در کنار پیکه در ماشین او در شهر بارسلونا منتشر شد و همین باعث شد که گمانه‌زنی‌هایی درباره شایعه بودن مطلب منتشر شده مطرح شود.

با این حال تیم روابط عمومی شکیرا دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تایید کرد.

در این بیانیه آمده:«ما با کمال ناراحتی تایید می‌کنیم که در حال جدایی هستیم. به خاطر حفظ شرایط مناسب برای فرزندان‎مان که اولویت ما هستند، از همه می‌خواهیم که حریم خصوصی ما را حفظ کنند. از شما برای درکی که دارید سپاسگزاریم.»

شکیرا همچنین دقایقی قبل پیامی را در صفحه رسمی توییترش منتشر کرد و به دنبال کنندگانش اعلام کرد عکسی از او در آمبولانس که در حال انتشار است، مربوط به چند روز قبل و زمانی است که پدرش به زمین افتاده و او در حال انتقال پدرش به بیمارستان بوده است.

جرارد پیکه برنابئو (به اسپانیایی: Gerard Piqué Bernabéu), تلفظ کاتالان: [ʒəˈɾaɾt piˈke βəɾnəˈβew]) (زادهٔ ۲ فوریه ۱۹۸۷ در بارسلونا) بازیکن فوتبال اسپانیایی است که در پست مدافع میانی برای تیم باشگاهی بارسلونا بازی می‌کند.

جرارد پیکه اولین نفری است که مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دو سال پیاپی با دو تیم گوناگون به دست آورد.

جرارد پیکه با خواننده مشهور شکیرا از سال 2011 ارتباط دارد. جرارد پیکه دو فرزند 7 و 9 ساله از شکیرا دارد.

کد خبر : ۹۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان