“جونگ کوک عاشقت میشه یا تهیونگ” ؛ چالش عجیب دهه 80 ای

چالشی با عنوان “عشق یاب کی-پاپ” با این مضمون که کدام یک از اعضای بی تی است عاشقت می شود برگزار شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - اگر در خانواده متولد دهه 80 ندارید طبیعی است که از این تیتر تعجب کنید. اما کافی است با بچه های دهه 80 ای سروکله بزنید تا بفهمید این سوال که جونگ کوک عاشقت میشه یا تهیونگ چقدر برایشان موضوعیت دارد.

به گزارش وقت صبح، همراه با بسیاری از کشورها گروه های موسیقی کره ای موسوم به کی-پاپ مورد توجه نوجوانان ایرانی قرار گرفته اند.

یکی از کاربران وقت صبح در مورد علاقه آنها به این گروه ها می گوید: « ما با اونا خوشحالیم و زمانی ک همه دنیا ولمون کردن و فقط و فقط باعث ناراحتیمون میشدن ، درکمون نمی‌کردن و فقط ب خودشون فک میکردن و خاسته های ما هیچ اهمیتی برای هیچ کس تو این دنیا نداشت ، زمانی که گوشه گیر و افسرده بودیم.»

بخوانید: مهراد هیدن بی تی اس ؛ درگیری عجیب طرفدارن موزیک

او می گوید: «وقتی که با اونا آشنا شدیم فهمیدیم که حداقل تو این دنیا هفت نفر هستن ک دوسمون دارن ، درکمون میکنن ، بهمون امید میدن و مارو برای رسیدن ب رویاهامون تشویق میکنن. کاری که دقیقا هیچکس حتی خانوادمون هم نتونست انجام بده.»

چندی پیش تولد یکی از اعضای گروه بی تی اس به نام جی-هوپ مورد توجه نوجوانان جهان و حتی ایران قرار گرفت و کارهای عجیبی برای تولد او انجام دادند.

حالا در فروم های ایرانی طرفداران گروه بی تی اس، چالشی با عنوان "عشق یاب کی-پاپ" با این مضمون که کدام یک از اعضای بی تی است عاشقت می شود برگزار شده است.

بخوانید: تولد جیهوپ 2021 با خیریه و بیمارستان سازی توسط هوادران

جزئیات جونگ کوک عاشقت میشه یا تهیونگ!

در این چالش که به صورت پرسش نامه طراحی شده است با اطلاعاتی که در مورد علایق و تیپ ایده آل اعضای گروه بی تی اس مثل اکسو وجود دارد گزینه هایی به مخاطب داده می شود.

به نوشته یکی از فروم های ایرانی طرفداران بی تی اس برای پرسش های این چالش از اصلی ترین ویژگی های اهالی کره جنوبی استفاده شده است.

"ماه تولد" و "برج فلکی" و حتی "گروه خونی" مرتبط از جمله این ملاک هاست.

یکی از طرفدارن نوجوان گروه بی تی اس به خبرنگار وقت صبح می گوید: « همه کارهاشون باحاله. کلیپ هاشون رو می بینیم خیلی بهمون خوش میگذره. شخصیت های همشون هم جالب هستن و زندگیشون رو میدونیم. »

جونگ کوک عاشقت میشه یا تهیونگ بی تی اس

نظرات نوجوانان "عشق یاب کی- پاپ"!

نظرات برخی کاربران نوجوان طرفدار بی تی اس بعد از انجام این تست جالب است و می تواند شناختی از بخشی از نسل جدید در ایران به دست دهد.

ادبیات خاض آنها هم در نوع خود جالب است.

  • وای باورم نمیشه که از گروه بی تی اس تیهونگ عاشقم میشه و از گروه اکسو چانیول. وای یکی آب قند واسم بیاره
  • عاشقتم بی تی اس و اکسو. ممنونم بابت این تست عالی. من غش کلدم ( =غش کردم)
  • مال من BTS : کوکی در اومد باسم خیلی خوشخالم . EXO : سهون در اومد

کاربر وقت صبح در مورد این گروه و مطلب ما نوشت: « زمانی که از همه آدمای دور و برمون سیر شده بودیم زمانی ک قلبمون پر از تنفر و کینه شده بود با دیدن اونا امید به زندگی گرفتیم.»

در پایان نوشت: « پس عوض این دری وریا میتونید بنویسید اونا افرادین که زندگی هزاران نوجوون رو از مرگ افسردگی و بیماری های روحی نجات دادن
البته اگ از حسودی نمیترکین.»

کد خبر : ۸۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان