اظهارات شکیرا در مورد خیانت پیکه قلب‌ها را به درد آورد

پس از اتهامات خیانت از طرف شکیرا خواننده مشهور به پیکه بازیکن فوتبال بارسلونا این زوج به ازدواج 12 ساله خود پایان دادند. شکیرا پس از این ماجرا برای اولین بار صحبت کرد. این خواننده زیبا گفت که سخت ترین دوران زندگی خود را پشت سر می گذارد.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - گفته می شود که شکیرا پس از دیدن پیکه با زنی دیگر تصمیم به جدایی گرفته است. بعد از مدتی پیکه ستاره بارسلونا و شکیرا خواننده معروف اعلام کردند که به رابطه 12 ساله خود پایان داده‌‌اند.

شکیرا در تایید خبر جدایی گفت: «ما متاسفیم اما خبر جدایی را تایید میکنم. ما راهمان را از هم جدا کردیم. انتظار داریم به خاطر فرزندانمان به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.»

اظهارات شکیرا در مورد خیانت پیکه قلب‌ها را به درد آورد به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این خواننده زیبا که از خیانت همسرش شوکه شده بود، پس از ماه ها سکوت خود را شکست.

شکیرا در مصاحبه با مجله Elle در مورد تاثیرات این موضوع بر حرفه کاری‌اش صحبت کرد و گفت: «موسیقی برای من نجات دهنده است. روزهایی بود که احساس می کردم که متلاشی شده‌ام و تنها با موسیقی می توانستم از آن روزها عبور کنم.

روزهایی که نمی‌خواستم بچه‌هایم را در آغوش بگیرم و از رختخواب بلند شوم، اما مجبور بودم بلند شوم و به فیلم‌برداری موزیک ویدیو یا استودیو بروم.»

اظهارات شکیرا در مورد خیانت پیکه قلب‌ها را به درد آورد شکیرا با بیان اینکه تجربیاتش با پیکه مانند یک کابوس به نظر می رسد، گفت: «بعضی وقت ها فکر می کنم همه این ها فقط یک کابوس است و زمانی از خواب بیدار شوم، از این مشکل خلاص می شوم.

همه اینها زمانی اتفاق افتاد که پدرم در مراقبت‌های ویژه بود و من مجبور بودم در جبهه‌های زیادی بجنگم! احتمالاً سیاه‌ترین دوران زندگی‌ام را سپری می‌کنم!

چاره ای جز صبر ندارم

چاره ای ندارم جز اینکه صبر کنم تا این بار سنگین روی سینه ام سبک شود و به آینده نگاه کنم.»

پیکه که دیگر با کلارا چیا مارتی کارمند 23 ساله‌اش، به طور علنی و جلوی چشم دوربین ها رابطه‌ جدیدی را آغاز کرده، در ماه‌های گذشته در حال معاشرت با معشوقش دیده شد.

کلارا چیا مارتی گفته میشود این خانم در شرکت پیکه مشغول به کار بوده و از این طریق آشنا شده اند.

کد خبر : ۱۱۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان