نتایج آزمون فرهنگیان کی اعلام می شود؟

پس از اعلام نتایج داوطلبان می توانند بعد از مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org، با استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی خود از نتایج اولیه دعوت به مصاحبه رشته های دانشگاه فرهنگیان مطلع شوند.

نتایج آزمون فرهنگیان کی اعلام می شود؟
کد خبر : ۲۳۱۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
0

سازمان سنجش نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ را طی دو مرحله اولیه و نهایی اعلام می کند.

زمان اعلام نتیجه اولیه تا آخر اردیبهشت ماه بوده و در این مرحله اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 مشخص می شود. در مرحله جواب نهایی، وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان پس از شرکت در مصاحبه اعلام می شود و زمان اعلام آن قبل از آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سنجش است.

داوطلبانی که با هدف قبولی در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در کنکور شرکت کرده اند نتایج خود را در دو مرحله دریافت خواهند کرد. مرحله اولیه، مرحله انتشار لیست اسامی معرفی شدگان مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان است که داوطلبان بر این اساس برای شرکت در جلسه مصاحبه آماده می شوند. با توجه به این فقرانید پذیرش دانشگاه فرهگیان برای سال جاری تغییرات بسیاری داشته، در صورتی که داوطلبان از زمان اعلام نتایج به موقع اطلاع نیابند، ممکن است دچار مشکلات زیادی شوند.

مرحله دوم نیز اعلام جواب نهایی پذیرفته شدگان این دانشگاه است که پس از بررسی نمره داوطلبان در جلسه آزمون و امتیاز کسب شده در جلسه مصاحبه منتشر شده و وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان را برای پذیرش در این دانشگاه مشخص می کند. در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان کنکور 1403 پرداخته شده است.

نتایج اولیه کنکور فرهنگیان تا نیمه خرداد ماه 1403 اعلام شده و نتایج نهایی فرهنگیان قبل از آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سنجش است. به محض مشخص زمان اعلام نتایج در این قسمت اطلاع رسانی می شود.​

 

زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

آن دسته از داوطلبانی که زمان اعلام نتایج اولیه کنکور، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان می شوند، در صورتی که زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳، در فرم اینترنتی انتخاب رشته، کد رشته محل های دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را انتخاب کنند و حد نصاب لازم را کسب نمایند به صورت چند برابر ظرفیت به مصاحبه حضوری و انجام معاینات لازم دعوت می شوند.

تاریخ دقیق اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان هنوز مشخص نشده، سازمان سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان، فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور 1403 را به همراه زمان و مدارک لازم برای انجام مصاحبه در سایت خود منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار خواهد داد.

نتایج اولیه کنکور فرهنگیان تا نیمه خرداد ماه 1403 اعلام شده و نتایج نهایی فرهنگیان قبل از آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سنجش است. 

معرفی شدگان می بایست پس از مطالعه دقیق اطلاعیه منتشر شده در خصوص دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان و کسب آمادگی لازم در تاریخ مقرر به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی مراجعه کرده و مراحل گزینش را با جواب دادن به سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به اتمام برسانند و از رد شدن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان جلوگیری نمایند.

افرادی که پس از مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان کنکور 1403، نام خود را در لیست دعوت شدگان به مصاحبه این دانشگاه مشاهده کردند، با مطالعه مقاله زیر می توانند آمادگی خود را جهت شرکت در جلسه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان افزایش دهند.

نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان 1403

پس از اعلام نتایج داوطلبان می توانند بعد از مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org، با استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی خود از نتایج اولیه دعوت به مصاحبه رشته های دانشگاه فرهنگیان مطلع شوند.

 

۱
ارسال نظر