ویدئو/ “نیکی کریمی” با این کار عجیب از محبوبیت افتاد!

نیکی کریمی بازیگر سرشناس و پولدار کشورمان که به تازگی پا به دنیای تبلیغات گذاشته، باعث تعجب هوادارانش شده است.

ویدئو/ “نیکی کریمی” با این کار عجیب از محبوبیت افتاد!
کد خبر : ۷۸۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ نیکی کریمی بازیگر خوشگل و چهره محبوب ایرانی می باشد که تا به حال فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش او را دیده ایم و همچنان هم از ابهت و جذابیت خودش نیوفتاده و هم در سینما فعالیت دارد و هم دل در مخاطب جا دارد.

حالا چرا این موارد رو گفتیم چون بسیاری از هنرمندان هستند مثل خانم بهاره رهنما که دیگر راهشون به کلی تغییر کرده و برای رسیدن به ثروت هر کاری را می کنند و در نتیجه در چشم مردم هم چندان محبوب نیستند و برخی از خانم ها هم هستند که دیگر با بالا رفتن سن فعالیت هنری و سینمایی ندارند اما نیکی کریمی همچنان اکتیو است!

بیشتر بخوانید: ویدئو/ مجری محبوب و با سابقه بخشیده شد!

نیکی کریمی خود نیز صورتی نچرال و طبیعی دارد و نشان داد که محبوبیت و شهرت تنها از طریق ارتباط با عوامل فیلم ها به دست نمی آید و اشخاصی مانند وی هستند که از راه استعداد و توانایی خود به چنین جایگاه خوبی رسیده اند.

نیکی کریمی به تازگی کارگردان فیلم "آتابای" بود که هنوز هم بر روی پرده سینماست و مدتی پیش اکران آن انجام شد.البته این فیلم پنجمین ساخته نیکی کریمی بود ومورد استقبال قرار گرفت. اما ویدیویی از خانم بازیگر منتشر شده که برای برند دِوو بازیگر تبلیغاتی شده است!

اما این حرکت نیکی کریمی برخی را متعجب ساخت چون توقع دیدن تبلیغ از او را نداشتند اما تبلیغات چیزی هست که خیلی از سلبریتی های خارجی هم برای برند ها انجام میدهند مگر اینکه از حدش بگذرد و مخاطب را خسته کند!

۰
ارسال نظر