ویدئو/ واکنش محمد شهریاری به حواشی اخیر؛ فود بلاگر نشدم!

واکنش محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون به حواشی ویدئو منتشر شده در فضای مجازی/ فود بلاگر نشدم.

ویدئو/ واکنش محمد شهریاری به حواشی اخیر؛ فود بلاگر نشدم!
کد خبر : ۵۳۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - اخیرا ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر تیستر و فود بلاگر شدن محمود شهریاری منتشر شد که او این مساله را تکذیب کرد.

جالب اینجاست که شاهین صمدپور مستند ساز هم با فرض صحت خبر یادداشت زیر را در اینستاگرامش نوشت:

سرنوشت غم انگیز ما مجری های صداوسیما

این روزها یک ویدیویی از آقای شهریاری تو فضای مجازی پخش شده که این مجری قدیمی رو در قامت یک فودبلاگر در حال تبلیغ پیتزا نشون میده.

با دیدن این ویدیوی از نظر من تلخ خواستم یه نکته ای بگم؛ حدود هفت سال قبل وقتی تو صداوسیما فقط به خاطر نساختن چند مستند سفارشی ممنوع الکار شدم.

یهو همه چیز رو از دست دادم، مستند شوک که پر بیننده ترین مجموعه مستند صداوسیما شده بود از دست رفت، یه مجموعه ی اجتماعی بیست و شش قسمتی به اسم شکلات تلخ برای شبکه ی نسیم ساخته بودم که جلوی پخشش گرفته شد.

بخوانید: مجری جنجالی تلویزیون "بلاگر اینستاگرام" شد؟

وقتی کارمو تو فضای مجازی شروع کردم مجبور شدم دوباره از صفر شروع کنم، یه برنامه ی اجتماعی رو شروع کردم به اسم ((شوکر)) که اجرا، تصویربرداری و تدوینش با خودم بود و برای همش فقط دویست و پنجاه هزار تومن از حمید فراهانی مدیر تی وی پلاس پول می گرفتم.

یادمه حمید همیشه می گفت شاهین هیچکس برای کار اجتماعی تو فضای مجازی پول نمیده، بزن تو کار غذا و تیستری، اسپانسر بگیر پول دربیار.

و بالاخره من از روی ناچاری و در حالی که سال قبلش کاندید بهترین گزارشگر صداوسیما شده بودم حالا مجبور بودم کلاه بوقی سرم بذارم و برنامه آشپزی تو یه تلویزیون اینترنتی درست کنم.

بگذریم زندگی گاهی بازی های تلخی با آدم می کنه…

خواستم بگم سرنوشت عادل فردوسی پور، آقای حیاتی، جهانگیر کوثری، آزاده نامداری، مزدک میرزایی، جواد یحیوی و محمود شهریاری رو به یاد بیارید، این بلایی هستش که صداوسیما سر مجری هاش میاره.

۰
ارسال نظر