ویدئو/ شایعات زشتی که زندگی نعیمه نظام دوست را به هم ریخت!

نعیمه نظام دوست در یک مصاحبه اینترنتی درباره شایعه‌هایی که درباره او منتشر شده صحبت کرد.

ویدئو/ شایعات زشتی که زندگی نعیمه نظام دوست را به هم ریخت!
کد خبر : ۱۴۱۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، در این مصاحبه نعیمه نظام دوست درباره شایعه ازدواجش با سیاوش مفیدی و داریوش فرضیایی که ممکن بود زندگی‌شان را به هم بریزد، صحبت‌هایی مطرح کرد.

شرایط روحی بد نعیمه نظام‌دوست پس از مرگ زهره فکورصبور

نعیمه نظام‌دوست - بازیگر سینما و تلویزیون - درباره مرگ و اینکه اگر بداند مدت کوتاهی زندگی خواهد کرد چه می‌کند؟ می‌گوید: دوست دارم بیشتر به سفر بروم. می‌خواهم بعد از مرگم ار من مهربانی به یادگار بماند و همه از من دل خوشی داشته باشند.

ایسنا: نعیمه نظام دوست ابتدا درباره اتفاقاتی که سال گذشته برایش افتاد توضیح داد: همیشه غم و شادی، خیر و شر در تقابل با یکدیگر هستند.

سال گذشته برایم خوب شروع شد ولی با خبر درگذشت دوست عزیزم، زهره فکور صبور خیلی بد به اتمام رسید و واقعاً برایم شوک‌آور بود و باعث شد شرایط روحی بدی را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید:

عکس/ لاغری و جوان شدن عجیب نعیمه نظام دوست کاربران را شگفت زده کرد!

ویدئو/ شوخی و خنده نعیمه نظام دوست با عمو پورنگ با چاشنی فیلتر جوانی!

این بازیگر که مهمان برنامه «احوال پرسی» شبکه دو سیما بود، درباره دست و پنجه نرم کردن با کرونا طی دو سالی که گذشت، گفت:

در این دو سال که همه با این ویروس منحوس دست در گریبان بودیم، اتفاقات بدی برای برخی هموطنان افتاد و عزیزانشان را از دست دادند ولی به اعتقاد من، حرفه من و امثال من این است که مردم را شاد کنیم و حس‌های خوب به آن‌ها منتقل کنیم تا کمی غم و اندوه را از زندگی‌ها دور نماییم.

او همچنین به دوران کودکی‌اش و شیطنت‌هایی که داشت اشاره کرد و ادامه داد: اجازه بدهید خاطرات آن دوران را بیان نکنم، من خیلی بچه شیطونی بودم و بیان خاطرات من برای بچه‌ها، بدآموزی دارد در واقع خاطراتی که دارم قابل پخش و گفتن نیست.

۰
ارسال نظر