ویدئو/ واکنش عجیب مجری صداوسیما به عکس جنجالی پانته آ بهرام!

پانته آ بهرام با انتشار عکسی بدون حجاب که در آن چهره‌ای زخمی دارد، حاشیه ساز شد.

ویدئو/ واکنش عجیب مجری صداوسیما به عکس جنجالی پانته آ بهرام!
کد خبر : ۱۱۷۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، حال مجری صداوسیما در واکنش به انتشار این عکس توسط پانته آ بهرام واکنش نشان داد.

واکنش پانته آ بهرام به ادعاهای منوچهر هادی

بازیگر سریال «دلدادگان» گفت: به احترام مردم و خود سریال حاضر به همکاری با مجموعه «دلدادگان» برای قسمت پایانی بودم اما دوستان خودشان نخواستند و این درحالی‌ست که از این مجموعه، طلبکار هستم.

پانته‌آ بهرام روز شنبه درباره حواشی پیش آمده برای قسمت پایانی سریال «دلدادگان»، اظهار داشت: پیش از اینکه توضیحی درباره این موضوع بدهم اعلام کنم خوشحالم از اینکه سریال اینقدر پُربیننده شد و مردم به آن علاقه‌مند شدند که اتفاقات قسمت پایانی را هم به این شدت دنبال کردند.

بیشتر بخوانید:

علت واقعی صورت زخمی «پانته آ بهرام» لو رفت!

کارگردان فرانسوی عکسی جنجالی از «پانته آ بهرام» رو کرد/ تصویر

وی با اشاره به اینکه باید به عوامل سازنده فیلم به دلیل جذب این همه مخاطب تبریک گفت، افزود: پس از پخش قسمت پایانی، من در صفحه اینستاگرام خودم پیام یک خطی با این مضمون که «بدقولی صدا و سیما، # مسائل مالی» منتشر کردم و هیچ توضیحی درباره سانسور و این مسائل مطرح نکردم.

بازیگر سریال «عاشقانه» ادامه داد: متاسفانه بعد از انتشار این پست، بحث سانسور سریال در شبکه‌های مجازی به نقل از من منتشر شد که درواقع اصل ماجرا برداشت اشتباه کاربران فضای مجازی بود، در ادامه نیز برخی به این اشتباه در صفحه‌های مجازی خود دامن زدند و با استفاده از کلمه سانسور، مساله حاشیه‌ای و جنجالی شد.

بهرام تاکید کرد: بدقولی یعنی بدقولی و مسائل مالی هم بدقولی را توضیح می‌دهد بنابراین صحبتم کاملا شفاف بود اما بعد از این برداشت غلط و عکس‌العمل کاملا اشتباهی هم از طرف سازنده سریال مطرح شد که من را موظف به شرح نکاتی کرد.

۰
ارسال نظر