با وجود 9 بازیکن مصدوم لیورپول برتری خود به سایر تیم‌ها را ثابت کرد!

لیورپول در دیدار لیگ برتر بر لوتون غلبه کرد و به هفتمین جام مهم خود زیر نظر کلوپ چشم دوخته است!

با وجود 9 بازیکن مصدوم لیورپول برتری خود به سایر تیم‌ها را ثابت کرد!
کد خبر : ۲۲۶۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-یورگن کلوپ که فصلی چالش برانگیز با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود داشت با اعتماد به توانایی‌های تیمش یک پیروزی مهم به دست آورد. 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، پیروزی لیورپول رکورد شکست ناپذیری آنها در لیگ برتر را به 25 بازی افزایش داد. این در حالی است که لیورپول برای فینال جام اتحادیه اروپا در مقابل چلسی در ومبلی در روز یکشنبه آماده می‌شود. 

این پیروزی نه تنها جایگاه آنها را در صدر لیگ برتر مستحکم کرد، بلکه زمینه را برای دستیابی به هفتمین جام مهم تحت رهبری زیرکانه یورگن کلوپ فراهم کرد. 

شیدوزیه اوگبنه از لوتون با برتری زودهنگام در دقیقه 12 تماشاگران میزبان را حیرت زده کرد و آسیب پذیری لیورپول را در غیاب بازیکنان کلیدی از جمله محمد صلاح و داروین نونز آشکار کرد. طرفداران در نیمه اول شاهد موقعیت‌های از دست رفته و حملات بیهوده لیورپول بودند. 

با این حال، لیورپول از وقت استراحت با قدرتی تازه بیرون آمد. حمله این تیم توسط ویرجیل فن دایک رام شد. ضربه سر کاپیتان در دقیقه 56 باعث چرخش سریع وضعیت بازی شد. ضربه سر دقیق کودی گاکپو نیز تنها دو دقیقه بعد همه چیز را به نفع لیورپول تغییر داد.

لوئیس دیاز ستاره کلمبیایی که در طول بازی بی‌امان بازی کرد سرانجام در دقیقه 71 نتیجه تلاش‌های خود را دید.

هاروی الیوت که صدمین بازی خود در این تیم را جشن می‌گیرد در دقیقه 90 با یک گل بازی را به پایان رساند.

یورگن کلوپ که فصلی چالش برانگیز با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود داشت به توانایی‌های تیمش اعتماد کرد. انعطاف‌پذیری تیم، به ویژه با غیبت 9 بازیکن کلیدی، بر توانایی لیورپول برای سازگاری و غلبه بر سختی‌ها تاکید کرد.

در مصاحبه‌ای پس از بازی، یورگن کلوپ بر اهمیت این برد تاکید کرد و گفت: «ما تیم مقاومی هستیم و می‌خواهیم در کنار هم برای برد بجنگیم. این یک فصل پر هیجان است.»

منبع: www.thenews.com.pk

۰
ارسال نظر