چه کسی جای "لوئیس همیلتون" در تیم مرسدس را خواهد گرفت؟

با خداحافظی لوئیس همیلتون با تیم مرسدس این 6 راننده موفق شانس پیوستن به تیم را خواهند داشت!

چه کسی جای "لوئیس همیلتون" در تیم مرسدس را خواهد گرفت؟
کد خبر : ۲۲۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- لوئیس همیلتون با آغاز فصل 2025 از تیم مرسدس خداحافظی کرد پس تیم بنز به یک راننده جدید نیاز خواهد داشت! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، چه کسی بهترین گزینه برای گرفتن جای لوئیس همیلتون در تیم مرسدس است؟

کارلوس ساینز

این قرارداد می‌تواند واضح ترین حرکت برای مرسدس باشد. قرارداد ساینز در پایان امسال با فِراری تمام شده و اکنون به دنبال تیم جدیدی برای سال 2025 است.

ساینز برنده دو مسابقه است که اخیراً با یک رانندگی فوق‌العاده در سنگاپور در سال گذشته انجام شد و در طول 9 سال فعالیت خود در فرمول 1 تاکنون 18 بار روی سکو قرار گرفته است.

سرخیو پرز

او راننده دیگری است که احتمالاً در پایان سال 2024 بیکار می‌شود. قرارداد سرخیو پرز با ردبول در پایان فصل جدید به پایان می‌رسد. با توجه به فاصله پرز با ماکس فرستاپن، هم تیمی‌اش، تمدید قرارداد در این مرحله بعید به نظر می‌رسد.

سال گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال بازنشستگی این راننده مکزیکی پس از ترک ردبول وجود داشت. اگر او تصمیم بگیرد به رانندگی ادامه دهد گزینه مناسبی برای تیم مرسدس خواهد بود.

لاندو نوریس

این راننده 24 ساله هفته گذشته قرارداد بلندمدت جدیدی را با مک لارن امضا کرده است. 

با این حال، نوریس که هنوز به دنبال اولین پیروزی خود در فرمول 1 است، یکی از سریع‌ترین راننده‌هاست و وولف می‌تواند به دنبال جذب نوریس برای جایگزینی همیلتون باشد. تیم مرسدس برای انجام این کار مقداری زیادی پول نیاز خواهد داشت.

الکس آلبون

آلبون گزینه امیدوار کننده‌ای برای جایگزینی همیلتون خواهد بود. این راننده بریتانیایی-تایلندی پس از گذراندن مسابقات نوجوانان ردبول، در پایان سال 2020 پس از اینکه در طول 18 ماه حضور خود با مشکل مواجه شد، کنار گذاشته شد.

او  در سال 2021 به بک مارکر ویلیامز پیوست و اکنون راننده شماره 1 بی چون و چرای تیم است. این راننده 27 ساله در سال گذشته 27 امتیاز کسب کرد و تیم جیمز وولز را به مقام هفتم قهرمانیِ سازندگان رساند.

فرناندو آلونسو

این راننده 42 ساله در اولین فصل حضورش برای استون مارتین در سال گذشته فوق العاده عمل کردو هشت مقام به دست آورد و در مسابقات قهرمانیِ رانندگان چهارم شد.

علیرغم سنش، این راننده اسپانیایی هنوز هیچ علاقه‌ای به بازنشستگی نشان نمی‌دهد و انتقال به مرسدس می‌تواند به او شانس سومین قهرمانی جهان‌اش را بدهد.

میک شوماخر

او پسر مایکل شوماخر قهرمان هفت دوره جهان است و در حال حاضر راننده ذخیره مرسدس است.

این جوان 24 ساله که در پایان سال 2022 توسط هاس پس از دو سال پر فراز و نشیب کنار گذاشته شد، به دنبال مسیری برای بازگشت به فرمول 1 است.

با این حال، با توجه به تصادفش در مسابقه هاس این یک انتخاب بعید خواهد بود.

آندره‌آ کیمی آنتونل

این راننده 17 ساله ایتالیایی یکی از پرطرفدارترین جوانان در موتوراسپرت جهان است. او برنده مسابقات قهرمانی منطقه‌ای فرمول در سال 2023 در خاورمیانه و اروپا است. آندره‌آ امسال از فرمول 3 به فرمول 2 خواهد رفت.

اگر او موفق شود در فرمول 2 نیز بدرخشد می‌تواند شانس حضور در تیم مرسدس و تبدیل شدن به یکی از رانندگان فرمول 1 را داشته باشد.

منبع: www.independent.co.uk

۰
ارسال نظر