امبر هرد بخاطر تهمت به جانی دپ زندانی می‌شود

امبر هرد و دوستش روکی پنیگتون تحت تحقیقاتی پلیس لس آنجلس هستند، جرمشان: ایجاد صحنه جرم دروغین و تهمت خشونت خانگی زدن به جانی دپ.

امبر هرد بخاطر تهمت به جانی دپ زندانی می‌شود
کد خبر : ۲۱۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از سینما دیلی، بعد از افشای ویدیوی دوربین روی لباس پلیس‌های لس‌آنجلس که در سال 2016 در محل دعوای بین هرد و دپ حاضر شده بودند، مشخص شد آن طور که هرد در پرونده‌ها اعلام کرده، اثری از درگیری و نابود کردن خانه توسط دپ نبوده و هرد و شاهدش روکی پنیگتون به دروغ اتهاماتی مثل پایین کشیدن لوسترها را به دپ زده اند.

حالا اوضاع این جدایی پرماجرا به مرحله دیگری رفته چرا که به گزارش نشریه بیلد آلمان، پلیس لس آنجلس در حال بررسی پرونده است و در صورت اثبات دروغگویی و جعل شواهد توسط هرد او ممکن است به چهارسال زندان محکوم محکوم شود.

صحنه سازی بزرگ امبر هرد

آدام ولدمن وکیل جانی دپ از این بررسی استقبال کرده و مدعی شده: « این صحنه جرم یک دروغ بزرگ بوده» و شواهد جدید نشان خواهد داد که دعوای ادعایی هرد، هرگز اتفاق نیافتاده، علاوه بر این دو پلیسی که در صحنه جرم حاضر شدند در شهادت‌های خود گفته‌اند که هیچ شواهدی از وقوع جرم در صحنه ندیده‌اند.

این شواهد جدید می‌تواند اوضاع پرونده‌های قضایی این دو را به نفع دپ برگرداند، دپ در سال گذشته درگیر یک دعوای حقوقی با نشریه سان بریتانیا بود که به او لقب «کتک زن همسرش» را داده بود، شکست خورد.

حالا باید دید با توجه به شواهد جدید آیا می‌تواند در تجدید نظر پیروز شود یا نه، همچنین دپ در شکایت دیگری در آمریکا هرد را به افترا علیه خود در مقاله‌ای که هرد در دسامبر 2018 در واشنگتن پست منتشر کرده، متهم کرده.

البته در پاسخ هم هرد، دپ را متهم به ایجاد کمپینی آنلاین برای حذف او از فیلم های «آکوامن» کرده.

دعوای پرحاشیه هرد و دپ باعث ایجاد مشکلات متعدد برای هردوی این بازیگران شده، در حالی که دپ از سری فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» حذف شده، طرفداران میلیونی دپ هم استودیوی برادران وارنر را تحت فشار شدیدی گذاشته اند که هرد را از فیلم «آکوامن 2» حذف کند.

تلاشی که همچنان موفق نبوده، اما با توجه به جریانات جدید و خطر جدی بایکوت فیلم، برادران وارنر هم منتظر اعلام نتایج تحقیقات پلیس خواهد ماند.

۰
ارسال نظر