حقیقت چندش‌آور پشت صحنه اجراهای پر زرق و برق “کی‌پاپ”!

خانم ستاره سابق کی‌پاپ حقایقی چندش‌آور درباره پشت صحنه اجراهای پر زرق و برق در صنعت کی‌پاپ فاش کرده است!

حقیقت چندش‌آور پشت صحنه اجراهای پر زرق و برق “کی‌پاپ”!
کد خبر : ۲۰۳۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - حقایقی جدید و غیرمنتظره درباره به اشتراک گذاری لباس‌ها در پشت صحنه اجراهای کی‌پاپی توسط ستاره سابق فاش شده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، به اشتراک‌گذاشتن لباس در بین آیدل‌های کی‌پاپ به معنای دوستی نزدیک آن‌ها نیست! گاهی اوقات آیدل‌ها مجبور می‌شوند لباس‌هایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

تینا ستاره سابق کی‌پاپ در کانال یوتیوب خود واقعیت‌های پشت صحنه اجراهای زیبا و دوست داشتنی صنعت کی‌پاپ را فاش کرد.

یکی از متداول‌ترین سؤالاتی که از این خانم آیدل پرسیده شده این است که آیا آیدل‌ها می‌توانند لباس‌هایی را که در برنامه‌های موسیقی می‌پوشند برای خود نگه دارند یا خیر؟

تینا فاش کرده است که اگر این لباس‌ها توسط یک برند در ازای حمایت مالی به کمپانی داده شوند آیدل‌ها اغلب اجازه دارند بعد از اجرا لباس‌ها را نگه دارند.

با این حال، زمانی که لباس‌ها با بودجه کمپانی خریداری شوند، معمولاً جریانی متفاوت دارند.

ماجرای لباس‌های مشابه آیدل‌‌های کی‌پاپ

رفتارهای غیربهداشتی کمپانی‌ها با ستارگان کی‌پاپ!!

این آیدل سابق توضیح داد که شرکت‌ها اغلب لباس‌ها را نگه می‌دارند تا بتوانند در آینده از آن‌ها برای آیدل‌ها یا گروه‌های دیگر استفاده کنند.

و این فقط در مورد لباس‌ها صدق نمی‌کند. تینا فاش کرد که این امر در مورد وسایلی که به اشتراک گذاشتن آنها غیربهداشتی‌تر تلقی می‌شوند، از جمله کفش‌ها و حتی جواهرات نیز اعمال می‌شود.

پس قابل درک است که که این آیدل سابق اعتراف کرد از زمان‌هایی که آرایشگرش او را وادار می‌کرد لباس‌های دیگران را بپوشد متنفر بود.

بدتر از آن، این وسایل اغلب بدون شسته شدن به آیدل‌ها داده می‌شوند!!

به این ترتیب، این خانم ستاره فاش کرد که همیشه یک حوله کاغذی خیس با خود به همراه داشت تا بتواند قبل از پوشیدن جواهرات، آن‌ها را تمیز کند. متأسفانه در مورد لباس‌ها نیز همینطور بود.

تینا فاش کرد که لباس‌های دست دوم گاهی اوقات کمی بدبو بودند زیرا عرق آیدل‌های قبلی از آن‌ها پاک نمی‌شد.

بسیاری معتقدند که استفاده دوباره از لباس‌ها برای گروه‌های مختلف دوستدار محیط زیست و مقرون به صرفه‌تر است. با این حال بی شک نمی‌توان انکار کرد که آیدل‌ها نباید مجبور به پوشیدن لباس‌ها و اکسسوری‌های شسته نشده و غیربهداشتی شوند.

۰
ارسال نظر